AGR nie jedzie od 2000 rpm

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

AGR nie jedzie od 2000 rpm

Post autor: zajac » sob sty 05, 2008 14:08

witam moj znajomy ma taki dziwny problem z ibiza tdi z 2000 roku silnik agr

mianowicie auto raz jedzie jak bozia karze a raz jedzie tylko do 2000 obrotow i mimo wcisnietego gazu do deski wskazowka stoi na 2000 i nie idzie nic dalej

jak zgasi i zapali auto to problem znika

zwagowal auto i zadne bledy sie nie pokazaly

jakis mechanik mu powiedzial ze moze byc winna turbina ze jest zasyfiona i nie kreci sie jak powinna auto ma 178 tys przebiegu i troche nie wydaje mi sie mozliwe zwlaszcza ze usterka raz jest raz nie ma


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob sty 05, 2008 14:40

objawy wskazują na notlauf :bigok: albo zaworek n75 lub kierownice w turbo są zapieczone...


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
pioottr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: sob lip 15, 2006 21:31
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: pioottr » sob sty 05, 2008 15:10

andrew19_86 pisze:objawy wskazują na notlauf :bigok: albo zaworek n75 lub kierownice w turbo są zapieczone...
AGR nie ma zmiennej geometrii, więc to nie kierownice :pub:(spróbuj przedmuchać n75 może coś pomoże)
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 15:11 przez pioottr, łącznie zmieniany 1 raz.



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » sob sty 05, 2008 16:21

objawy wskazują na notlauf albo zaworek n75
Pozdrawiam daro :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob sty 05, 2008 19:12

a osiweci mnie ktos co to jest notlauf ??

i gdzie jest n75

sorry za takie oczywiste pytania ale o tdi nie mam zielonego pojecia


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 05, 2008 20:56

zajac, to może jeszcze napiszesz przy jakiej prędkości i na jakim biegu :bajer:
zajac pisze:a osiweci mnie ktos co to jest notlauf ??
tryb awaryjny przeładowanie
zajac pisze:i gdzie jest n75
sprawdź skąd idą rurki od turbo ... najczęściej jest gdzieś na błotniku lub ściance grodziowej
wygląda jak na tej aukcji
http://www.allegro.pl/item292728148_zaw ... rburg.html



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz sty 06, 2008 03:37

najbardziej to czuc tak ok 100 km/h (akurat zrobilo sie tak na autostradzie ,a kolega wczesniej ubogo przyspieszal do tej setki) i jak doszlo do ok 110 on pedal w podloge a auto nic nie jedzie


a jakie moga byc przyczyny przeladowania i jak sie tego pozbyc

dodam ze jak sie zgasi auto i zapali jeszcze raz to turbo dmucha ze az milo i ciagnie po calym obrotomierzu rowno bez zajakniecia

bo chyba akcje typu przytkana turbina to raczej bajki zeby naciagnac go na hajs
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 03:49 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz sty 06, 2008 04:27

kolego po pierwsze vag w garsc i diagnostyka dynamiczna grupa 003, 011 jesli nie kumasz vaga i mechaniki to do udaj sie do kogos kto w twojej okolicy ogarnia tdi
pozdr.
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 12:11 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz sty 06, 2008 05:10

aw69 pisze:moim zdaniem to przeplywka siedzi....
nie te objawy
:dol:
zajac pisze:dodam ze jak sie zgasi auto i zapali jeszcze raz to turbo dmucha ze az milo i ciagnie po calym obrotomierzu rowno bez zajakniecia
zajac pisze:a jakie moga byc przyczyny przeladowania i jak sie tego pozbyc
przyczyna moga byc wezyki od n75 lub sam zaworek ale najlepiej by bylo
aw69 pisze:diagnostyka dynamiczna grupa 003, 011
Aw69 to o nabijaniu postow zostawie bez komentaza
pozdro


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz sty 06, 2008 11:09

zmostkuj weze od N75 nic nie tracisz i jak auto zacznie jechac to masz przyczyne zrób testy dynamiczne wrzóć logi i zobaczymy :okej:
pozdro for all :pub:
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 12:12 przez golfir, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz sty 06, 2008 11:10

bo chyba akcje typu przytkana turbina to raczej bajki zeby naciagnac go na hajs
wcale nie, rowniez dobrze moze byc zapieczona klapa wastegate


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz sty 06, 2008 11:11

zgadza sie ale jak ma dostep do vaga niech zrobi najpierw logi a moze egr zapieczony? niech zrobi na poczatek logi



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pn sty 14, 2008 13:25

auto zostalo sprawdzone na vagu i wyszlo przeladowanie wystapil blad 17958 czy ktos wie co to moze byc bo w googlu wszystkie opisy sa po hiszpansku
a kolega ktory vagowal akurat nie mial opisu tego bledu


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 14:22

17958 - Ladedruck Regeldifferenz = Cisnienie doladowania odbiega od wymaganego
czyli do sprawdzenia to co napisane jest na forum .... szukajka i "notlauf"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości