Lejące wtryski, wymiana, ustawienie. Jakie kupowac? Koszty?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Lejące wtryski, wymiana, ustawienie. Jakie kupowac? Koszty?

Post autor: To_mas » pt sty 04, 2008 14:30

Dziś konkretnie zabrałem sie za mojego Golfik !!!!
Bo jak zapalam to utyka jak kulawy dziad :///

poodkręcałem przewody od wtrysków zeby dostać sie do świec !! wszystkie świece wyciągnięta !! sprawidziłem i grzeją sie tak samo !! sprawdziłem miernikiem dając na przewodzenia i pokazują wszystkie 002 :) czyli ok

Postanowilem z bratem zerknąć jeszcze na wtryski !! a co by nie skoro juz mam tyle rozebrane ...
co sie okazało :(( na 3 wyciągnięte 2 leją .....
3a kupic nowe końcówki do tych 2 napewno

jakies sugestie przy wymianie tego ??? jakie kupować nowe ?? są jakieś leszze lub gorsze ??
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 13:28 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pt sty 04, 2008 16:07

To_mas, moja rada, nie kupuj na sztuki, jak masz juz wyciagniete 3 to wycuagnij ostatniego, da sie rade bez zdejmowania pompki (pewnie ten ci został ). koncówki wymień razem w kpl, jedna kasa za ustawienie bo wiadomo kiedy beda ci lały pozostałe? a skad wiesz ze leja? po ogledzinach czy dałeś je na sprawdzenie??
koszta niewiem bo znajmy mi za flache ustawił ajak kupilem u siebie boscha ale nie bede pisał juz na ten temat bo mi sie nie chce :grin:


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sty 04, 2008 17:05

tberent pisze:(pewnie ten ci został )
nooooo
tberent pisze:a skad wiesz ze leja?
mam do tego przyrząd !! nie trzymią nawet 10 Mpa ;// a ten dobry to spokojnie 15Mpa wytrzymuje ....

koszta właśnie spore :///// ale słyszałem ze nie zawsze t3 wynieniać końcowki bo mogą je tez jakoś zregenerować :)
z tym ze za wymiane podobno koleś woła 30 zł od sztuki do tego licząc 40 zł za końcówke to wychodzi 70 x 4 = 280 zł
duzo kasy:/ a aktualnie mam połowe z tego



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sty 04, 2008 17:57

To_mas pisze:bo mogą je tez jakoś zregenerować
bez jaj, kup nowe od 20 do 40zl za sztuke, na przyklad polskie Wuzetem
To_mas pisze:nie trzymią nawet 10 Mpa ;// a ten dobry to spokojnie 15Mpa wytrzymuje ....
powinno byc 15,5 Mpa - 155 bar... jak zmienisz koncowki i wyregulujesz to pewnie sie kulturka pracy poprawi i power ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sty 04, 2008 20:59

zaprzal pisze:bez jaj, kup nowe od 20 do 40zl za sztuke, na przyklad polskie Wuzetem


no nareszcie jakaś KONKRETNA odpowiedź !!!!! dzieki :pub:
zaprzal pisze:powinno byc 15,5 Mpa - 155 bar...
tak tez to nawet przliczałem !!!
poza tym 155 bar jest napisane na wtrusku a to moje urządzonko ma na wskźniku w MPa i jest ok :)
zaprzal pisze:jak zmienisz koncowki i wyregulujesz to pewnie sie kulturka pracy poprawi i power ;)
na power tak bardzo nie licze :((( sam nawet nie wiem czy to ma duzy wpływ na to
ale na kulturke pracy bardz obo mi tak głośno chodzi i twardo ze nie wiem :////
nie ma sie co dziwić jak 2 na 3 lały :/
pozniej jeszcze brat przyniesie urządzonko do sprawdzania początku wtrysku z pracy to sie tez ustawi :) i mysle ze bedzie duzo lepiej :)



slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » pt sty 04, 2008 21:49

Ja ostatnio wymieniłem końcówki bo lały wszystkie przy 10 Mp więc kupiłem nowe niemieckie, firmy niepamiętam po 47 zł mam przyżąd więc sam wyregulowałem.Największy problem miałem z przepuszczaniem kompresji przez przepaloną przylgnię pod podkładką pod wtryskiwaczem, wypaliło rowek w głowicy i podkładce i uciekała kompresja. Przed odkręceniem wtrysku kompresja nie uciekała bo sadza tak zabiła gwint i przestrzeń pod gwintem, że trzymało szczelność a z wtryskiwaczem męczyłem sie z 10 minut nim odkręciłem go półmetrową grzechotą. Po założeniu nowej podkładki szczelność uciekala więc wykręciłem wtryskiwacz i starą podkładke od strony gdzie styka się z głowicą naciąłem cienką tarczą w jak największej liczbie miejsc robiąc z niej frez . zakręciłem na podkładke śrube i przyłożyłem do gniazda .Pół godziny przyciskając śrubokrętem kręciłem podkładką w lewo i prawo aż pozbyłem się przypalenia i teraz jest zfrezowane gniazdo i szczelne.Jeszcze należy uważać z dokręcaniem wtryskiwacza żeby nie pękła głowica. Przy lejących końcówkach ciężko było odpalić samochód nawet powyżej zera a po odpaleniu strasznie dymił przez pól minuty.Na nowych końcówkach pali bez dymu i problemu poniżej -10 stopni.
Kąt wtrysku ustawiałem suwmiarką ale niejest to najdokładniejszy sposób .
Ostatnio zmieniony pt sty 04, 2008 22:00 przez slaawoo, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pt sty 04, 2008 22:48

Tomas, a ile ci palił? Możliwe, że u mnie też końcówki są do wymiany.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sty 04, 2008 23:35

slaawoo, dzieki za to co napisałeś :)
Tomallus pisze:Tomas, a ile ci palił? Możliwe, że u mnie też końcówki są do wymiany.
ile dokładnie to nie wiem ale czuć ze coś więcej niz zawsze choć nie duzo !!
Przedtem spalał więcej ale wymieniłem filtr paliwa bo tego przed tą zimą nie zdązyłem zrobić ale zostałem zmuszony :P



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sty 05, 2008 18:25

qrde musze zadzownić w poniedziałek do gościa i zapytać ile !! bo nie che mu oddawać acłego auta Tylko wykręce wtryski i zawioze :D
a jak będzie chciał duzo to kupie te z allegro albo gdzieś jakieś dobre i ymienie i zaniose do regulacji :)



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » sob sty 05, 2008 18:27

a ja moge sie zalozyc ze moim ventlu tez przynajmniej 2 leja:D ale coz robic:D trzeba pomierzyc :blush:


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob sty 05, 2008 23:57

ja jestem zielony jeśli chodzi o wtryski, gdzie to się znajduje i jak ocenić czy jest uszkodzone, czy jeśli wtrysk nie leje to też może być uszkodzony



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sty 06, 2008 01:51

specWROC pisze:gdzie to się znajduje i jak ocenić czy jest uszkodzone
z pompy wtryskowej odchodzą 4 metalowe przewody !!!! włąsnie do wtrysków które sie wkręca do głowicy silnika !! i to są wtryski !! a sprawdzić je mozesz jedyne specjalnym przyrządem jak ja a jeśli takiego nie masz to tylko fachowiec cie ratuje :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości