Strona 1 z 1

Chcę kupić AFN ale coś nie słychać Turbiny

: pn gru 31, 2007 17:59
autor: Rafit
Witam. Mam taki problemik. Chce kupić AFN, silnik chodzi ładnie równiutko, pali bez problemów, z tyły jak się depnie leci tylko biały dymek (zero niebieskiego i czarnego). Jednak nie słychać w ogóle turbiny i wydaje mi się, że auto nie jest jakieś mega szybkie. Czy ja mam takie zboczenie jakieś, że nie słyszę jej czy może być padnięta? Jak padnięta to czemu autko jeździ i pali bez problemów i nic sie nie dzieje?

Co myślicie potrzebuje szybkiej diagnozy. VAG pokazuje zero błędów. (kompresji sprawdzić nie umiem)

: pn gru 31, 2007 18:09
autor: Quintus
To dobrze, ze nie słychać. Układ szczelny i działa wygłuszenie:p

: pn gru 31, 2007 18:47
autor: Kuman
Rafit, To, że nie słychać turbo to raczej oznaka zdrowego turbo. U mnie lekko świszczy ale przynajmniej ją słychać. Jak masz dostęp do VAG-a to zrób logi dynamiczne i zobaczy się jak ładuje turbo, jak przepływka itp

P.S I wbrew wszelkim opinią nie łudź się, że seryjny AFN będzie mega szybki - przecież to tylko 110PS.

: pn gru 31, 2007 20:07
autor: damcio151

: pn gru 31, 2007 21:31
autor: cowboy
Rafit pisze:Jednak nie słychać w ogóle turbiny i wydaje mi się, że auto nie jest jakieś mega szybkie
moze juz kat zabetonowany :)

u mnie tez turbiny nie słychac, a auto nawet przyspiesza :P

: wt sty 01, 2008 16:11
autor: Rafit
damcio151, jeszcze tylko, żebym wiedział jakie są poprawne wartości:

Specified MAP
Actual MAP
Duty Cycle Boost Valvie

:helm:

: wt sty 01, 2008 17:27
autor: wojtek_sari
Rafit, u mnie jak odpieło się podciśnienie to turbo nie gadało, ale muł się zrobił dość spory więc jak by nie działało to byś wyczuł :okej: U mnie ładnie swiszczy, nie bierze oleju, nie ma luzu i się nei poci, więc czy swiszczenie to oznaka ze turbo pada?

: wt sty 01, 2008 17:44
autor: Rafit
wojtek_sari, u Ciebie w "naszym" aucie jest stożek to dlatego tak głośno świszczy :-)
wojtek_sari pisze:Rafit, u mnie jak odpieło się podciśnienie to turbo nie gadało,
Gdzie ci się to odpięło to sprawdzę w tamtym aucie

: wt sty 01, 2008 17:45
autor: wojtek_sari
u Ciebie w "naszym"
:nuts:
Rafit pisze:jest stożek to dlatego tak głośno świszczy :-)
mówisz ? :hmm:

: śr sty 02, 2008 01:20
autor: Rafit
Jak zrobić pomiar tak jak jest napisane w tej książce przy 3000obr/min
Czy tak jak napisano w filmiku: 3 bieg, obroty 1500obr/min i ogień do 4500obr/min i koniec pomiaru?

: śr sty 02, 2008 10:32
autor: jasiek21
a więc tak,
ciepły silnik, 3 bieg, 1500 obrotów, zacząć logowanie, but, jak dojedziesz do 4000obrotów przestać logować i zwolnić do przepisowej prędkości. Tak na zapas napiszę, żeby nie logować na 4tym biegu, bo trzeba pod 150km/h podciągać.

: śr sty 02, 2008 20:08
autor: Rafit
Dobra wsio sprawdzone autko przywiezione :helm: