Chcę kupić AFN ale coś nie słychać Turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Chcę kupić AFN ale coś nie słychać Turbiny

Post autor: Rafit » pn gru 31, 2007 17:59

Witam. Mam taki problemik. Chce kupić AFN, silnik chodzi ładnie równiutko, pali bez problemów, z tyły jak się depnie leci tylko biały dymek (zero niebieskiego i czarnego). Jednak nie słychać w ogóle turbiny i wydaje mi się, że auto nie jest jakieś mega szybkie. Czy ja mam takie zboczenie jakieś, że nie słyszę jej czy może być padnięta? Jak padnięta to czemu autko jeździ i pali bez problemów i nic sie nie dzieje?

Co myślicie potrzebuje szybkiej diagnozy. VAG pokazuje zero błędów. (kompresji sprawdzić nie umiem)



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » pn gru 31, 2007 18:09

To dobrze, ze nie słychać. Układ szczelny i działa wygłuszenie:p



Kuman

Post autor: Kuman » pn gru 31, 2007 18:47

Rafit, To, że nie słychać turbo to raczej oznaka zdrowego turbo. U mnie lekko świszczy ale przynajmniej ją słychać. Jak masz dostęp do VAG-a to zrób logi dynamiczne i zobaczy się jak ładuje turbo, jak przepływka itp

P.S I wbrew wszelkim opinią nie łudź się, że seryjny AFN będzie mega szybki - przecież to tylko 110PS.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 31, 2007 20:07




Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 21:31

Rafit pisze:Jednak nie słychać w ogóle turbiny i wydaje mi się, że auto nie jest jakieś mega szybkie
moze juz kat zabetonowany :)

u mnie tez turbiny nie słychac, a auto nawet przyspiesza :P



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt sty 01, 2008 16:11

damcio151, jeszcze tylko, żebym wiedział jakie są poprawne wartości:

Specified MAP
Actual MAP
Duty Cycle Boost Valvie

:helm:



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt sty 01, 2008 17:27

Rafit, u mnie jak odpieło się podciśnienie to turbo nie gadało, ale muł się zrobił dość spory więc jak by nie działało to byś wyczuł :okej: U mnie ładnie swiszczy, nie bierze oleju, nie ma luzu i się nei poci, więc czy swiszczenie to oznaka ze turbo pada?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » wt sty 01, 2008 17:44

wojtek_sari, u Ciebie w "naszym" aucie jest stożek to dlatego tak głośno świszczy :-)
wojtek_sari pisze:Rafit, u mnie jak odpieło się podciśnienie to turbo nie gadało,
Gdzie ci się to odpięło to sprawdzę w tamtym aucie
Ostatnio zmieniony wt sty 01, 2008 17:45 przez Rafit, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt sty 01, 2008 17:45

u Ciebie w "naszym"
:nuts:
Rafit pisze:jest stożek to dlatego tak głośno świszczy :-)
mówisz ? :hmm:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » śr sty 02, 2008 01:20

Jak zrobić pomiar tak jak jest napisane w tej książce przy 3000obr/min
Czy tak jak napisano w filmiku: 3 bieg, obroty 1500obr/min i ogień do 4500obr/min i koniec pomiaru?



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » śr sty 02, 2008 10:32

a więc tak,
ciepły silnik, 3 bieg, 1500 obrotów, zacząć logowanie, but, jak dojedziesz do 4000obrotów przestać logować i zwolnić do przepisowej prędkości. Tak na zapas napiszę, żeby nie logować na 4tym biegu, bo trzeba pod 150km/h podciągać.



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » śr sty 02, 2008 20:08

Dobra wsio sprawdzone autko przywiezione :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości