Strona 1 z 1

Fotka rury od IC do Turbo w AFNie

: pn gru 31, 2007 16:04
autor: Pioteros
czy ktos ma moze fotke jak wygladaja u niego poprawnie zalozone dwie obejmy (takie druciane)

u mnie prawa jest calkowicie poluzowana i pod nia zbiera sie wilgoc i brud, chyba spadla z tego pogrubienia ale rzecz w tym ze ja nie widze ta mzadnego polaczenia wiec po co ona w ogole jest:|:|

wyglada to tak
Obrazek

: pn gru 31, 2007 16:16
autor: cowboy
nie wiem po co te siatexy są ale tak ma być :)

potek pisze: wydaje mi sie ze to jest wlasnie dreczacego mnie od dluzszego czasu notlaufu...
nie ma to nic wspólnego z notlaufem :P

: pn gru 31, 2007 16:34
autor: homsky
cowboy pisze:nie wiem po co te siatexy są ale tak ma być
hmmm tez sie kiedys zastanawiałem po kiego grzyba te druciane oploty na rurze ??? W sumie nic ciekawego nie wydedukowalem jaką rolę spelniają , nie wiem czy zauwazyliście ale one nie sa lekkie troszke ważą , byćmoze to jakaś funkcja tłumika drgań ?????? Żeby rura z turbo nie wpadała w rezonans ???? diabli wiedzą ....

Może ktoś posiada wiedze tajemną i nas oświeci ???? :grin: :grin: :grin:
potek pisze:wydaje mi sie ze to jest wlasnie dreczacego mnie od dluzszego czasu notlaufu...
zapinaj auto pod VAG , a tym druciakom daj spokój

: pn gru 31, 2007 19:27
autor: Pioteros
nie martwilbym sie tym... ale nie wiem czemu zbiera sie tam jak gdyby "film olejowy", ale czy to olej to dokladnie nie wiem, poprostu jakas wilgoc, ile razy wytre to tyle razy sie pojawia znowu

aha mam jeszcze pytanie... N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?

: pn gru 31, 2007 19:30
autor: cowboy
potek pisze:N75 to ten blizej lewego reflektora czy ten glebiej pod rura od filtra powietrza?
n75 to ten z białą główka podłączony do filtra powietrza, biegnie z niego wężyk do turbiny

n18 jest nizej i jeszt cały czarny

: pn gru 31, 2007 19:38
autor: Pioteros
dzieki to chcialem wiedziec;)

: pn gru 31, 2007 21:29
autor: cowboy
potek pisze:dzieki to chcialem wiedziec;)
mozesz je zamienic miejscami, jezeli notlaufy ustana to winny jest N-75 (ale te Pierburgi raczej nie klekają zbyt często)

jesli nie, to raczej trzeba przyjrzec się czy sztanga płynnie się porusza - w zasadzie od tego bym zaczał

tu masz filmik poglądowy

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761

: śr sty 02, 2008 09:15
autor: jasiek21
a sztanga powinna się poruszać luźno, czy ma być po prostu czuć opór podobny do sprężyny?

: śr sty 02, 2008 09:26
autor: cowboy
jasiek21 pisze:czy ma być po prostu czuć opór podobny do sprężyny
ma sie poruszać płynnym ruchem nie skokowo

wciskając sztangę do gruszki czuć opór spręzyny - co powoduje że po puszczeniu szybko odpada z powrotem

po zapalenie silnika sztanga zostaje wciągnięta do gruszki ustawiając kierownice spalin na maksymalne doładowanie

: śr sty 02, 2008 10:28
autor: jasiek21
czyli wszystko ok jest, dzięki