Strona 1 z 1

Po regeneracji pompy samochód nie jest taki zwawy....

: ndz gru 30, 2007 14:28
autor: tommy-cichy
Mój problem podobny jak u kilku na forum jednak troche sie różni.Mianowicie miałem regenerowaną pompe wtryskową w renomowanym serwisie boscha w opolu i po tej regeneracji samochód jezdzi ok w calym zakresier nic nie szarpie tylko zauwazylem ze wolniej wkreca sie na obroty kiedys po lekkim nacisnieciu na pedal to wskazowka od obrotow rwala sie do gory i lekko przykopcil teraz jest slabszy i praktycznie wogole nie pusci dymka a wydaje mi sie ze powinien sobie przykopcic.Czytalem na forum ze moze byc za mala dawka paliwa znalazlem ze w pompie od 1.9td idzie recznie ja zwiekszyc i zaraz sie lepiej wkreca na obroty.Jak jest w 1.9tdi?Albo moze ktos mi cos doradzi innego?samochodzik jakby tez glosniej pracuje niz kiedys za to pali na dodyk...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101123&start=0 a oto link co do regulacji pompy od 1.9td,moze ktos znalaz cos takiego od 1.9tdi 1z???

: ndz gru 30, 2007 15:20
autor: damcio151
tommy-cichy pisze:moze ktos znalaz cos takiego od 1.9tdi 1z???
a poszukać ciężko ?!?
Wchodzisz w vag / grupa 001 pole 2 luzujesz nastawnik i przesuwając nim zmieniasz dawkę paliwa ... delikatnie przesuwając !!
tekst z fotoporady Adamma
Rozgrzac silnik do temperatury pracy (min 80 stopni) wyłączyć klimatyzacje (wg
oryginalnej instrukcji ale chyba chodzi o nawiew ja robilem to tak samo jak pomiar przed
przy wylaczonym nawiewie)
Uruchomic VAGa i sprawdzic wartość w grupie 001 blok 02
Jeśli rozni się od wartości zanotowanej na początku o +/- 0,5 mg/R zgasic auto poluzowac
sruby nastawnika, i przesunąć bocznie delikatnie nastawnik na pompie, dokręcić sruby i
przeprowadzic nowy pomiar, procedure stosowac az do uzyskania zadanej wartości.
UWAGA nie luzowac srub ani nie przesuwac nastawnika na pracującym silniku !!
Uwaga przeprowadzane ustawienia musza być precyzyjne, przesuniecie o 1/10 mm
powoduje już spore zmiany w dawce.
Przy ustawianiu okazuje się, że:
- pokazywana jest za wysoka dawka: dawka jest w rzeczywistości za niska, nastawnik
musi zostać przesunięty w stronę części wysokociśnieniowej.
- pokazywana jest dawka za mała: dawka jest w rzeczywistości za wysoka, nastawnik
musi zostać przesunięty na pompie w stronę koła rozrządu
ustaw w okolicach 4.0

: ndz gru 30, 2007 16:09
autor: tommy-cichy
Niestety mam na srubach luzujących nastawnik plomby gwarancyjne,takze wole tego nie ruszac,moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego jak go ozywic i zeby czasem sobie przykopcil???

: ndz gru 30, 2007 16:12
autor: damcio151
Niestety mam na srubach luzujących nastawnik plomby gwarancyjne,takze wole tego nie ruszac,moze ktos ma jeszcze jakies pomysly co do tego jak go ozywic i zeby czasem sobie przykopcil???
jedź do nich i niech ustawią dawkę ... i ponownie to zaplombują ... powiedz że w ramach gwarancji ;)
Sprawdź na vagu jaka jest dawka paliwa ... można ją troszkę zmienić w adaptacjach

: ndz gru 30, 2007 16:32
autor: tommy-cichy
A myslisz ze mi to zrobia w ramach gwarancji,co mam wziasc za podstawe gwarancji ze nie kopci?A myslisz ze to jest na 100% tylko za mala dawka paliwa czy cos jeszcze ze nie nie wkreca sie tak szybko na obroty?

: ndz gru 30, 2007 16:41
autor: damcio151
tommy-cichy pisze:A myslisz ze mi to zrobia w ramach gwarancji
powinni zrobić ... coś ustawili źle i silnik nijak chodzi
tommy-cichy pisze:co mam wziasc za podstawe gwarancji ze nie kopci?
że nie wkręca się na obroty i brak mu mocy
tommy-cichy pisze:A myslisz ze to jest na 100% tylko za mala dawka paliwa czy cos jeszcze ze nie nie wkreca sie tak szybko na obroty?
niech sprawdzą na vagu

: ndz gru 30, 2007 16:57
autor: DANIEL LHR
tommy-cichy

dawke mozna zwiekszyc i bez rozkrecania pompy tylko podłanczając opornik pod wiązke z pompy. tzw tuning 10 cent wpisz do szukajki dowiesz sie wiecej