Strona 1 z 1

Cieknie mi ropa po wtrysku !! Węze nadmiaru wymienione !!

: sob gru 29, 2007 22:17
autor: bizdzioch
Witam !! Wczoraj zobaczylem ze cieknie mi ropa po jednym wtrysku wiec po przegladnieciu forum stwierdzilem ze to wina starych wezykow od przelewu paliwa i je wymienilem , ale to niec nie dalo !! Wydaje mi sie ze paliwo saczy sie spod tej nakredki ktora mocuje rurke idaca od pompy !! Jest miedzy tym jakas uszczelka moge ja wymienic ??

: sob gru 29, 2007 22:34
autor: Jerry-GOLF-TDI
bierz klucz ,,17'' i dokręć tą nakrętkę, to sie fachowo nazywa nakrętka od przewodów wysokiego ciśnienia. Dokręć to delikatnie i powinno ustąpić a tam nie ma żadnej uszczelki

: sob gru 29, 2007 22:40
autor: bizdzioch
Dokrecalem delikatnie , a potem jeszcze troszke mocniej i dalej to samo !!

: sob gru 29, 2007 22:52
autor: Jerry-GOLF-TDI
a odkręcałeś to wczesniej czy tak samo od siebie zaczeło kapać??? Może spróbuj odkręcić te przewody i wcelować bo tam jest taki stożek i on musi ładnie usiąśc w gnieżdzie i wtedy dokręć i nie ma prawa lecieć no chyba że masz coś uszkodzone

: sob gru 29, 2007 23:09
autor: bizdzioch
Odkresalem wczesniej pare dni temu !! Moze masz racje ze cos nie siadlo i teraz taki zonk musze jutro zobaczyc jak cos to sie jeszcze odzywe !! Dziekuje wszystkim wiem ze na was zawsze moge liczyc :)

: sob gru 29, 2007 23:14
autor: Jerry-GOLF-TDI
no bo ta rurka tam sie kończy w postaci takiego stozka a jak odkręcałeś to to wiesz jak to wygląda tam. No i to musi ładnie siąśc w ten dołek i wtedy mozesz dokręcać. Jeśli dalej bedzie cieknąć to chyba jest coś uszkodzone na gwincie i cieknie przez gwint ale to mało prawdopodobne

: sob gru 29, 2007 23:18
autor: buli56
Na stożku przewodu jeżeli nie był odkręcany nie zacznie cieknąć. Jeżeli już cieknie i dokręcenie nic nie daje to przewód do wymiany stożek w przewodzie jest miększy niż gniazdo wtryskiwacza.(mniejszy koszt) Jedna zasada jeżeli odkręcamy przewód to nie należy go giąć tylko odkręcać obie nakrętki i ściągać w całości wtedy stożki siadają w te same miejsca.

: ndz gru 30, 2007 00:19
autor: Marcinelli
Pewnie kiedys dokręcał to jakiś traktorzysta i przeciągnął! sprawdź jak wygladaja łebki na rurkach

: ndz gru 30, 2007 00:21
autor: tberent
bizdzioch, rada moja taka zebyś wział papierem i oczyscil te rurki, wg mnie pomoze, mi kiedys w 1.6 D pomogło

: ndz gru 30, 2007 01:22
autor: Marcinelli
tylko wskazana najwyzsza ostrozność jeżeli chodzi o czystośc, żeby żadne opiłki nie dostały się w obieg.

: ndz gru 30, 2007 02:46
autor: tberent
Marcinelli, no o tym to chyba nie trzeba przypominac, zawsze rurki sie płuka w ropie

: ndz gru 30, 2007 12:16
autor: bizdzioch
Dzisiaj rano odkrecilem wszystko i jeszcze raz zlozylem ostroznie i dokladnie, rozgrzalem silnik przejechalem 15 kilometrow i sucho wiec chyba po klopocie !! Pojezdze jeszcze troche i sie okaze co i jak !!

: czw lut 21, 2008 22:49
autor: sebekmez
Witam koledzy,
u mnie problem jest podobny - wystrzelila mi dwa razy zaslepka przelewuna ostatnim lewym wtrysku. Zeby nie kombinowac zalozylem zaslepiony wezyk i scisnalem go metalowa opaska. I tu najlepsze - zaczely sie pocic po kilku kilometrach wszystkie wezyki przelewowe - jakby nie bylo odplywu i powstalo jakies cisnienie w odplywie. Zdjalem na chwile wezyk z odplywu na filtrze i paliwo strumyczkiem wyplywalo wiec filtr jest ok. Ma ktos jakas koncepcje? pozdr!

: ndz lut 07, 2010 16:44
autor: specWROC
a co w przypadku jesli po wymianie końcówek cieknie ropa z gwintu śruby 27