Strona 1 z 1

Rezerwa

: sob gru 29, 2007 14:32
autor: Krakulec
Wiam mam pytanie moze ktos bedzie wiedzial. JAk w golfach jest zrobione to ze gdy mamy malo paliwa i jezdzimy powiedzmy samohodem po zakretach to on zaczyna łapac powietrze z baku zamiast paliwa. U mnie w golfie jak mam nawet z 10l i zacznie nim bujac to łapie mi powietre i zaczyna sie trząć. A powiedzmy jezdze laguna 96r i bujam nim i bujam a dawano jest na rezerwie i nic mu sie nie dzieje chodzi normalnie

: sob gru 29, 2007 20:44
autor: Tomallus
Mnie się ostatnio zdarzyło, przy wyjeżdżaniu z parkingu (stromy zjazd), że auto przygasało i nie miało obrotów. Już myślałem, że to pompę szlag trafił, po govmodzie. Na szczęście po przejechaniu 100m, po poziomym terenie, auto doszło do siebie. Wskazówka była już w połowie rezerwy.

: sob gru 29, 2007 23:37
autor: cyra
mój golf zaczyna trząść na ostatnich ok. 200 m jak już na oparach pomyka..

Dwa razy to przechodziłem i jakoś zawsze do ostatniej kropli ciągnął... :bigok:

: ndz gru 30, 2007 00:59
autor: andrew19_86
Krakulec pisze:Ak w golfach jest zrobione to ze gdy mamy malo paliwa i jezdzimy powiedzmy samohodem po zakretach to on zaczyna łapac powietrze z baku zamiast paliwa
sprawdz czy pompa w baku nie wyskoczyła Ci z zatrzasków,u mnie tak było i jak sie zblizała rezerwa to pompa latała na boki i łapał powietrze...

: ndz gru 30, 2007 01:16
autor: Krakulec
Nie bo wogole to moj to taki pomieszaniec jest :D Bo tak silnik jest 1.6TD a cala buda jest vr6 mk3 i bak tez jest od bezyny i niewiem jak to ktos tam zrobil. bo wgole to czym sie rozni bak od bezyniaka od diesela ?? bo wkuzam sie mam zatankowane nawet duzo paliwa ale zaczne nim naprawde ostro latac po zakretach to zaraz sie nachapie powietrza

[ Dodano: 30 Gru 2007 00:18 ]
no bo wiadomo no jes malo paliwa no o po zakretach te paliwo lata po tym baku ale wydaje mi sie ze powinno byc tam cos co temu zapobiega ze mozna yjezdzic wszystko do konca

: ndz gru 30, 2007 14:10
autor: Krakulec
no własnie tak by sie zdało zrobic. Ale tak sie zastanawiam czym to sie rozni. Bo to czasem nie tym ze pompa paliwa w bneynie jest w srodku baku. a pompa wtryskowa jest przy silniku w dieslu kurde z tymi bakami to zielony jestem

: ndz gru 30, 2007 14:42
autor: Lukas-182
Krakulec pisze:no własnie tak by sie zdało zrobic. Ale tak sie zastanawiam czym to sie rozni. Bo to czasem nie tym ze pompa paliwa w bneynie jest w srodku baku. a pompa wtryskowa jest przy silniku w dieslu kurde z tymi bakami to zielony jestem
W benzyniakach pompa paliwa jest w baku, a w dieslach w pompie wtryskowej.
W benzyniakach może zaciągać powietrze jak coś się spieprzy z tym "sączkiem" co zasysa paliwo, znajomy w fordzie,benzyniaku miał podobny problem, jak mu pozostawało około 5l paliwa, to autko zaczynało szarpać i się dusić, a wcześniej wymienił pompę w baku, bo mu się spaliła. Myślał, że znów poszła, zdemontował ją i zauważył, że filterek na pompce jest źle zrobiony, mianowicie filtr miał otwory wyżej niż dno baku,i do końca nie zaciągał paliwa:)

Może ty masz podobnie, jeśli masz bak od benzyniaka.

U mnie wyjeżdżam paliwo do zera, aż się zacznie dusić i zgaśnie :) a potem po zalaniu odpowietrzanie :chytry:

Pozdrawiam...

: ndz gru 30, 2007 16:14
autor: Krakulec
No włąsnie kurde czort wie jak to tam jest teraz nieche mi sie tego rozbierac bo zimno. Ale dobrze wiedziec co kto o tym mysli. Niewiem jak to jet no bo jak sie tak wchodzi w zakret to wszystkie paliwo leci na jedna strone i on łapie powietrze. Ale no jak piszecie ze mozna wyjezdzic wszystko do ostatniej kropli hmmm

: ndz gru 30, 2007 22:38
autor: andrew19_86
szukaj baku od diesla i podmień :bigok: