Po czyszczeniu nastawnika.
: pt gru 28, 2007 10:12
Witam.
Zastanawiałem się czy zakładać nowy temat w tej sprawie i stwierdziłem, że tak. W moim Passacie jak go zakupiłem występowały objawy zabrudzonego nastawnika. Auto szarpało przy delikatnym przyspieszaniu od 1200 obr do 2200 obr. Sytuacja się zaczęła pogarszać auto szarpało coraz mocniej, więc się wziąłem za czyszczenie nastawnika. Nastawnik wyczyściłem zgodnie z poradą Adamma i z jego pomocą przez GG. jak zdjąłem płytkę to zobaczyłem tyle syfu, że nie wiem jak to jeździło - myslę sobie wyczyszcze i będzie miód. Poskładałem auto odpaliło od strzału, zero falowania obrotów normalnie nie to auto. Niestety wrażenia takie były tylko do momentu jazdy próbnej. Auto dalej poszarpuje duzo dużo mniej ale jednak. Po korekcji dawki znowu jazda próbna i tak: na 1, 2 i 3 biegu nie szarpie wcale a na 4 i 5 poszarpuje delikatnie około 1500 obr. Po odpięciu wtyczki od impulsatora szarpanie ustaje, więc niby nastawnik ale dopiero co wczoraj wyczyszczony. Samochodem da się wreszcie jeździć obroty nie szaleją ale to delikatne poszarpywnaie na 4 i 5 biegu mnie denerwuje.
Czy mogłem jakoś słabo go wyczyścić, ze tak jest czy może jest jakaś inna przyczyna??
Proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam.
Zastanawiałem się czy zakładać nowy temat w tej sprawie i stwierdziłem, że tak. W moim Passacie jak go zakupiłem występowały objawy zabrudzonego nastawnika. Auto szarpało przy delikatnym przyspieszaniu od 1200 obr do 2200 obr. Sytuacja się zaczęła pogarszać auto szarpało coraz mocniej, więc się wziąłem za czyszczenie nastawnika. Nastawnik wyczyściłem zgodnie z poradą Adamma i z jego pomocą przez GG. jak zdjąłem płytkę to zobaczyłem tyle syfu, że nie wiem jak to jeździło - myslę sobie wyczyszcze i będzie miód. Poskładałem auto odpaliło od strzału, zero falowania obrotów normalnie nie to auto. Niestety wrażenia takie były tylko do momentu jazdy próbnej. Auto dalej poszarpuje duzo dużo mniej ale jednak. Po korekcji dawki znowu jazda próbna i tak: na 1, 2 i 3 biegu nie szarpie wcale a na 4 i 5 poszarpuje delikatnie około 1500 obr. Po odpięciu wtyczki od impulsatora szarpanie ustaje, więc niby nastawnik ale dopiero co wczoraj wyczyszczony. Samochodem da się wreszcie jeździć obroty nie szaleją ale to delikatne poszarpywnaie na 4 i 5 biegu mnie denerwuje.
Czy mogłem jakoś słabo go wyczyścić, ze tak jest czy może jest jakaś inna przyczyna??
Proszę o jakieś sugestie.
Pozdrawiam.