Strona 1 z 4

Projekt 2.0 TDI 317KM

: czw gru 27, 2007 12:36
autor: cowboy
fajny projekcik i opis

http://www.allardmotorcompany.com/files ... uattro.pdf

: czw gru 27, 2007 13:41
autor: Fido_dido
gdyby 300 bylo bez nitro to bym przykleił jezor do monitora

ten wtrysk lpg jest ciekawy :bajer:

: czw gru 27, 2007 13:44
autor: cowboy
Fido_dido pisze:gdyby 300 bylo bez nitro to bym przykleił jezor do monitora
i tak nie jest najgorzej... nie wiem na ile wiarygodne te wykresy ale dość wysoko sie kreci :)...

: czw gru 27, 2007 13:58
autor: Fido_dido
250 to i u nas robia jestem ciekaw czy na tym lpg jedzi na codzien czy jest dołaczany tak jak nitro

czyli 2 strzały

: czw gru 27, 2007 19:03
autor: Tomallus
On bez NOSa się kręcił prawie do 6000obr :shock: i to PDek. Ile to ma momentu, bo w te lbsy to jakaś nie ludzka jednostka jest :grin: ? Compsporty w swoim mk1 mieli podobny setup (chyba bez lpg) i też ok 300KM.

: czw gru 27, 2007 19:39
autor: Przewodnik
poczekajcie panowie niedługo to bedzie na pożadku dziennym. Trudno bedzie dogonic takie cudo http://tdi.pl/content/view/141/49/ (tylko jeszcze problem bo mało kogo bedzie na nie stać :jezor: :jezor: )

: pt gru 28, 2007 00:49
autor: Krzylu
Ma zużywać średnio 11,9 l/100km
to mnie polozylo na glebe v12 6.0 silnik poprostu niemam wiecej pytan

: pt gru 28, 2007 10:54
autor: cowboy
Do setki przyspiesza w 5,5 sekundy a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
no łądnie ....2 tony bujnąć w 5,5 do paki :)

500KM@1000NM jak to ładnie wygląda :P

i np wirusik na 600KM@1200NM :bigok:

: ndz gru 30, 2007 10:56
autor: Przewodnik
cowboy pisze:i np wirusik na 600KM@1200NM
hehe tylko kto się tego podejmie :) pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V :)) heh :grin:

: pn gru 31, 2007 09:37
autor: cowboy
Przewodnik pisze:hehe tylko kto się tego podejmie :)
masters
Przewodnik pisze:pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V
podejrzewam że mając auto za ~300 tys PLN nie ma problemu żeby wydac na wirusa powiedzmy ~3 tys PLN :P

a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?

czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm? czy NOS przyspiesza spalanie gnoju?

tu filmik poglądowy :)

[youtube][/youtube]

: pn gru 31, 2007 11:06
autor: Przewodnik
jeżeli chodzi o sterownik nitro to znaazłem cos takiego:
Czy sterowniki pracują z silnikami Diesla/Turbo?
Tak! Rezultaty współpracy z powyższymi silnikami są lepsze niż w przypadku silników benzynowych. Silniki diesla nie posiadają systemu zapłonu iskrowego i ich moc wyjściowa nie jest ograniczana złym stanem układu zapłonowego. Charakterystyki czasowe zapłonu również nie są w przypadku diesla tak złe jak w silnikach benzynowych, co wpływa nie tylko na zwiększenie mocy wyjściowej ale również na niezawodność silnika. W silnikach benzynowych będziemy mieli wkrótce do czynienia z wyładowaniami związanymi z fabrycznym ograniczeniem mocy, ale nie dotyczy to silników diesla jako, że zasada ich pracy opiera się na wybuchu i konsekwencją zastosowania ukladu wtrysku podtlenku azotu jest zwiększenie ich mocy. Największą przewagą silników diesla nad benzynowymi jest brak zdolności przyspieszania, ale ze sterownikiem nitrous nabywa tej właściwości. Koszt sterownika dla silnika diesla stanowi przewagę nad silnikami benzynowymi. Standardowy azotowy system wtrysku dla diesla nie wymaga systemu sterowania, co redukuje koszty o około 600 PLN. Jedynym czynnikiem ograniczającym jest ilość zużywanego przez silnik paliwa oraz to ile paliwa dodatkowego może zostać dodane.

: pn gru 31, 2007 14:45
autor: uysy
cowboy pisze:a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?
Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze :)
cowboy pisze:czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm?
Te motory się tak kręcą i bez psikania czymkolwiek :helm:

: pn gru 31, 2007 15:17
autor: cowboy
cowboy pisze:Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze :)
1Z z filmiku na załozony tylko NOS w wersji +100KM

na filmiku nie widac żeby kopcił - rzekłbym nawet bezdymnie ...

z drugiej strony wydajność seryjnego układu wtryskowego w jedenzecie wiadomo jaka jest... wiadomo ze LPG polepsza wypalenie gnoju to samo suchy NOS ale żeby aż tak :)

sam LPG dostarcza podobno około 10-20% przyrostu mocy...

z LPG to można pokomimbinowac domowym sposobem, jak mnie najdzie ochota wysadzić AFN-a w powietrze to podjade na torfową :)

: pn gru 31, 2007 15:47
autor: Tomallus
1Z i to automat szedł początkowo równo z 280KM NSX :shock: Na pewno był to 1Z? Niesamowite by sam NOS tyle dał. Kopcić raczej nie mógł, bo miał w cholerę tlenu, a nic o zmianie programu nie wspominali.