Projekt 2.0 TDI 317KM
: czw gru 27, 2007 12:36
i tak nie jest najgorzej... nie wiem na ile wiarygodne te wykresy ale dość wysoko sie kreci ...Fido_dido pisze:gdyby 300 bylo bez nitro to bym przykleił jezor do monitora
to mnie polozylo na glebe v12 6.0 silnik poprostu niemam wiecej pytanMa zużywać średnio 11,9 l/100km
no łądnie ....2 tony bujnąć w 5,5 do pakiDo setki przyspiesza w 5,5 sekundy a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
hehe tylko kto się tego podejmie pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V ) hehcowboy pisze:i np wirusik na 600KM@1200NM
mastersPrzewodnik pisze:hehe tylko kto się tego podejmie
podejrzewam że mając auto za ~300 tys PLN nie ma problemu żeby wydac na wirusa powiedzmy ~3 tys PLNPrzewodnik pisze:pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V
Czy sterowniki pracują z silnikami Diesla/Turbo?
Tak! Rezultaty współpracy z powyższymi silnikami są lepsze niż w przypadku silników benzynowych. Silniki diesla nie posiadają systemu zapłonu iskrowego i ich moc wyjściowa nie jest ograniczana złym stanem układu zapłonowego. Charakterystyki czasowe zapłonu również nie są w przypadku diesla tak złe jak w silnikach benzynowych, co wpływa nie tylko na zwiększenie mocy wyjściowej ale również na niezawodność silnika. W silnikach benzynowych będziemy mieli wkrótce do czynienia z wyładowaniami związanymi z fabrycznym ograniczeniem mocy, ale nie dotyczy to silników diesla jako, że zasada ich pracy opiera się na wybuchu i konsekwencją zastosowania ukladu wtrysku podtlenku azotu jest zwiększenie ich mocy. Największą przewagą silników diesla nad benzynowymi jest brak zdolności przyspieszania, ale ze sterownikiem nitrous nabywa tej właściwości. Koszt sterownika dla silnika diesla stanowi przewagę nad silnikami benzynowymi. Standardowy azotowy system wtrysku dla diesla nie wymaga systemu sterowania, co redukuje koszty o około 600 PLN. Jedynym czynnikiem ograniczającym jest ilość zużywanego przez silnik paliwa oraz to ile paliwa dodatkowego może zostać dodane.
Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrzecowboy pisze:a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?
Te motory się tak kręcą i bez psikania czymkolwiekcowboy pisze:czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm?
1Z z filmiku na załozony tylko NOS w wersji +100KMcowboy pisze:Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze