Projekt 2.0 TDI 317KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Projekt 2.0 TDI 317KM

Post autor: cowboy » czw gru 27, 2007 12:36

fajny projekcik i opis

http://www.allardmotorcompany.com/files ... uattro.pdf
Ostatnio zmieniony czw sty 03, 2008 09:43 przez cowboy, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw gru 27, 2007 13:41

gdyby 300 bylo bez nitro to bym przykleił jezor do monitora

ten wtrysk lpg jest ciekawy :bajer:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw gru 27, 2007 13:44

Fido_dido pisze:gdyby 300 bylo bez nitro to bym przykleił jezor do monitora
i tak nie jest najgorzej... nie wiem na ile wiarygodne te wykresy ale dość wysoko sie kreci :)...



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » czw gru 27, 2007 13:58

250 to i u nas robia jestem ciekaw czy na tym lpg jedzi na codzien czy jest dołaczany tak jak nitro

czyli 2 strzały


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » czw gru 27, 2007 19:03

On bez NOSa się kręcił prawie do 6000obr :shock: i to PDek. Ile to ma momentu, bo w te lbsy to jakaś nie ludzka jednostka jest :grin: ? Compsporty w swoim mk1 mieli podobny setup (chyba bez lpg) i też ok 300KM.
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 19:05 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » czw gru 27, 2007 19:39

poczekajcie panowie niedługo to bedzie na pożadku dziennym. Trudno bedzie dogonic takie cudo http://tdi.pl/content/view/141/49/ (tylko jeszcze problem bo mało kogo bedzie na nie stać :jezor: :jezor: )


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt gru 28, 2007 00:49

Ma zużywać średnio 11,9 l/100km
to mnie polozylo na glebe v12 6.0 silnik poprostu niemam wiecej pytan
Ostatnio zmieniony pt gru 28, 2007 00:49 przez Krzylu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt gru 28, 2007 10:54

Do setki przyspiesza w 5,5 sekundy a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
no łądnie ....2 tony bujnąć w 5,5 do paki :)

500KM@1000NM jak to ładnie wygląda :P

i np wirusik na 600KM@1200NM :bigok:



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » ndz gru 30, 2007 10:56

cowboy pisze:i np wirusik na 600KM@1200NM
hehe tylko kto się tego podejmie :) pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V :)) heh :grin:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 09:37

Przewodnik pisze:hehe tylko kto się tego podejmie :)
masters
Przewodnik pisze:pewnie za taki program trzeba by było dac tyle co nowy golf V
podejrzewam że mając auto za ~300 tys PLN nie ma problemu żeby wydac na wirusa powiedzmy ~3 tys PLN :P

a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?

czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm? czy NOS przyspiesza spalanie gnoju?

tu filmik poglądowy :)

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pn gru 31, 2007 11:06

jeżeli chodzi o sterownik nitro to znaazłem cos takiego:
Czy sterowniki pracują z silnikami Diesla/Turbo?
Tak! Rezultaty współpracy z powyższymi silnikami są lepsze niż w przypadku silników benzynowych. Silniki diesla nie posiadają systemu zapłonu iskrowego i ich moc wyjściowa nie jest ograniczana złym stanem układu zapłonowego. Charakterystyki czasowe zapłonu również nie są w przypadku diesla tak złe jak w silnikach benzynowych, co wpływa nie tylko na zwiększenie mocy wyjściowej ale również na niezawodność silnika. W silnikach benzynowych będziemy mieli wkrótce do czynienia z wyładowaniami związanymi z fabrycznym ograniczeniem mocy, ale nie dotyczy to silników diesla jako, że zasada ich pracy opiera się na wybuchu i konsekwencją zastosowania ukladu wtrysku podtlenku azotu jest zwiększenie ich mocy. Największą przewagą silników diesla nad benzynowymi jest brak zdolności przyspieszania, ale ze sterownikiem nitrous nabywa tej właściwości. Koszt sterownika dla silnika diesla stanowi przewagę nad silnikami benzynowymi. Standardowy azotowy system wtrysku dla diesla nie wymaga systemu sterowania, co redukuje koszty o około 600 PLN. Jedynym czynnikiem ograniczającym jest ilość zużywanego przez silnik paliwa oraz to ile paliwa dodatkowego może zostać dodane.


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn gru 31, 2007 14:45

cowboy pisze:a wracając do tematu to jaki wpływ ma LPG a jakie NOS?
Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze :)
cowboy pisze:czy po psikaniu własnie kręci się do 6000 rpm?
Te motory się tak kręcą i bez psikania czymkolwiek :helm:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2007 15:17

cowboy pisze:Jedno to paliwo a drugie tlen w dużo fajniejszej postaci niż w powietrzu. Wpływ identyczny jak ropa i powietrze :)
1Z z filmiku na załozony tylko NOS w wersji +100KM

na filmiku nie widac żeby kopcił - rzekłbym nawet bezdymnie ...

z drugiej strony wydajność seryjnego układu wtryskowego w jedenzecie wiadomo jaka jest... wiadomo ze LPG polepsza wypalenie gnoju to samo suchy NOS ale żeby aż tak :)

sam LPG dostarcza podobno około 10-20% przyrostu mocy...

z LPG to można pokomimbinowac domowym sposobem, jak mnie najdzie ochota wysadzić AFN-a w powietrze to podjade na torfową :)



Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » pn gru 31, 2007 15:47

1Z i to automat szedł początkowo równo z 280KM NSX :shock: Na pewno był to 1Z? Niesamowite by sam NOS tyle dał. Kopcić raczej nie mógł, bo miał w cholerę tlenu, a nic o zmianie programu nie wspominali.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 132 gości