Strona 1 z 1
Czujnik ciśnienia w kolektorze
: pn gru 24, 2007 15:17
autor: pojke
Witam,
Pytanie o przetłumaczenie

"czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym" - to mi powiedział mechanik, że mam do wymiany. Teraz potrzebuję to sobie kupić, ale kolo w sklepie nie bardzo wiedział o co chodzi, więc nie wiem czy on nie był kumaty, czy ja coś przekręciłem. Czy może chodzić o czujnik doładowania? Czy to to samo? Nie pamiętam jaki był numer błędu na VAGu, ale objawy są takie, że strasznie muli na wysokich obrotach.
[edit] Tak sobie jeszcze przypominam to był błąd 757 albo 575

, ale nie jestem pewien
p.s. Jeśli to N75, to można go jakoś przeczyścić, czy trzeba wymieniać?
: pn gru 24, 2007 15:21
autor: leo...
szkoda kasy na czujnik ... zapodaj ten błąd z VAG'a (ide o zakład że to 575)
czujik będzie Ok - a przyczyną będzie niesprawny zaworek N75 - lub kierownice spalin - jeśli to 110 KM
GT-TDI mało mi mówi - masz 110 czy 90 KM ??
: pn gru 24, 2007 15:31
autor: pojke
leo... pisze:ide o zakład że to 575
TAK TAK

to ten
leo... pisze:
czujik będzie Ok - a przyczyną będzie niesprawny zaworek N75 - lub kierownice spalin - jeśli to 110 KM
GT-TDI mało mi mówi - masz 110 czy 90 KM ??
TDI GT - 110 KM... Zaworek, czyli co? Jest tu gdzieś schemat wrzucony?
: pn gru 24, 2007 15:36
autor: leo...
pojke pisze:leo... pisze:ide o zakład że to 575
TAK TAK

to ten
leo... pisze:
czujik będzie Ok - a przyczyną będzie niesprawny zaworek N75 - lub kierownice spalin - jeśli to 110 KM
GT-TDI mało mi mówi - masz 110 czy 90 KM ??
TDI GT - 110 KM... Zaworek, czyli co? Jest tu gdzieś schemat wrzucony?
no to wyrywaj turbulum na stół i wyczyśc kierownice spalin - w 110 KM zaworki nie lecą tak nagminnie jak w 90 KM - u ciebie jest duży N75 ...
wszystko wskazuje że masz zapieczone kierownice spalin turbiny