Strona 1 z 1
Telepie silnikiem
: pn gru 24, 2007 08:18
autor: ilio
proszę o sprawdzenie bo rano przy zapalaniu silnikiem potelepie
świece wszystkie są sprawne grzeją jednakowo
przekaźnik działa
filtr paliwa jest nowy
bąbelków powietrza nie ma
czujnik temperatury jest nowy
zatelepie przy zapalaniu i jak go zgasze to zapala od strzału
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1 ... 164cb.html
: pn gru 24, 2007 09:28
autor: jasiek21
Jeśli świece wykręcałeś i wiesz na pewno że grzeją się tak samo szybko i są sprawne, to może sprawdz korekcje dawek w bloku 013 na ciepłym silniku. Możliwe, że kompresja na którymś cylindrze kuleje.
: pn gru 24, 2007 15:58
autor: ilio
jasiek21 pisze:Jeśli świece wykręcałeś i wiesz na pewno że grzeją się tak samo szybko i są sprawne, to może sprawdz korekcje dawek w bloku 013 na ciepłym silniku. Możliwe, że kompresja na którymś cylindrze kuleje.
korekcja jest podazana na zdjęciu z linkiem poniżej
trzeba przesunąć zdjęcie
: pn gru 24, 2007 16:25
autor: specWROC
ja mam podobny problem w moim mk2 TD, jak rano zapalam to przez chwilkę telepie silnikiem i po 5-10sek ślicznie chodzi a jak postoi z 5godz to jest to samo...zawsze tak mam jak temp spada poniżej zera
wymieniałem:
-filtr paliwa
-regenerowałem pompę
-ustawiałem na nowo rozrząd, kąt wtrysku
-sprawdzałem świece na różne sposoby
-sprawdzałem bezpiecznik od świec żarowych.
w sumie do sprawdzenia zostało mi tylko kompresje i końcówki wtrysków...
: pn gru 24, 2007 19:29
autor: Przewodnik
trzeba sprawdzic wtryski i ustawic je na takie samo Ciśnienie, jak któryś leje to tak się własnie dzieje
: wt gru 25, 2007 15:06
autor: ilio
Przewodnik pisze:trzeba sprawdzic wtryski i ustawic je na takie samo Ciśnienie, jak któryś leje to tak się własnie dzieje
możliwe
podejrzewam zapowietrzanie pompy
: wt gru 25, 2007 17:24
autor: jasiek21
pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
: wt gru 25, 2007 20:50
autor: ilio
jasiek21 pisze:pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
basic settings
na początku zdjęcia
: śr gru 26, 2007 00:17
autor: ajni
Trochę masz niskie wolne obroty, co prawda mieści sie w normie ale zauważyłem że jak jest poniżej 882 obr/min to lubi drgać silnik. U ciebie jest tylko 961, ja bym podciągnął obroty na 903 obr/min.
: śr gru 26, 2007 02:22
autor: ilio
[quote="ajni"]Trochę masz niskie wolne obroty, co prawda mieści sie w normie ale zauważyłem że jak jest poniżej 882 obr/min to lubi drgać silnik. U ciebie jest tylko 961, ja bym podciągnął obroty na 903 obr/min.[/quot
a moge zapytać jak się je podciąga ?
vaga mam
: śr gru 26, 2007 22:21
autor: ajni
silnik> login> 12233> adaptacja> grupa 01 (musisz mieć vag coma pełną wesję) zmień na większą wartość (standard jest chyba 128) najpierw zapisz sobie na kartce ile masz, potem wpisz większą daje testuj i usłyszysz że obroty podskoczą, zapisz i zobacz ile jest. a jak braknie to zwiększyć dawkę nastawnikiem minimalnie i obroty już sam komp powinien podnieść, ja zawsze ustawiam dawkę na 3, u mnie w golfie jest teraz na 2,2 fabrycznie ale chyba zmniejsze bo coś dużo doi.