Telepie silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Telepie silnikiem
proszę o sprawdzenie bo rano przy zapalaniu silnikiem potelepie
świece wszystkie są sprawne grzeją jednakowo
przekaźnik działa
filtr paliwa jest nowy
bąbelków powietrza nie ma
czujnik temperatury jest nowy
zatelepie przy zapalaniu i jak go zgasze to zapala od strzału
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1 ... 164cb.html
świece wszystkie są sprawne grzeją jednakowo
przekaźnik działa
filtr paliwa jest nowy
bąbelków powietrza nie ma
czujnik temperatury jest nowy
zatelepie przy zapalaniu i jak go zgasze to zapala od strzału
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1 ... 164cb.html
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ja mam podobny problem w moim mk2 TD, jak rano zapalam to przez chwilkę telepie silnikiem i po 5-10sek ślicznie chodzi a jak postoi z 5godz to jest to samo...zawsze tak mam jak temp spada poniżej zera
wymieniałem:
-filtr paliwa
-regenerowałem pompę
-ustawiałem na nowo rozrząd, kąt wtrysku
-sprawdzałem świece na różne sposoby
-sprawdzałem bezpiecznik od świec żarowych.
w sumie do sprawdzenia zostało mi tylko kompresje i końcówki wtrysków...
wymieniałem:
-filtr paliwa
-regenerowałem pompę
-ustawiałem na nowo rozrząd, kąt wtrysku
-sprawdzałem świece na różne sposoby
-sprawdzałem bezpiecznik od świec żarowych.
w sumie do sprawdzenia zostało mi tylko kompresje i końcówki wtrysków...
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
basic settingsjasiek21 pisze:pompa się sama odpowietrza więc raczej to nie to. Korekcje idealne więc to raczej nie problem wtrysków. Może sprawdz, czy podaje prąd na wszystkie świece, bo w tej czarnej fajfce są przewody w środku do świec i może coś w środku nie styka. Sprawdz czy prąd płynie z każdej fajfki do świecy. Sprawdz jeszcze kąt wtrysku w bloku 000 basic settings.
Albo spróbuj zrobić tak, żeby przyjść rano podłaczyć vaga, logować 13kanał i wtedy odpalić i wtedy możliwe, żeby wyszło czy któryś cylinder jest słabszy i musi inne podlewać. W sumie nie wiem czy to ma sens, ale spróbować warto.
na początku zdjęcia
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
silnik> login> 12233> adaptacja> grupa 01 (musisz mieć vag coma pełną wesję) zmień na większą wartość (standard jest chyba 128) najpierw zapisz sobie na kartce ile masz, potem wpisz większą daje testuj i usłyszysz że obroty podskoczą, zapisz i zobacz ile jest. a jak braknie to zwiększyć dawkę nastawnikiem minimalnie i obroty już sam komp powinien podnieść, ja zawsze ustawiam dawkę na 3, u mnie w golfie jest teraz na 2,2 fabrycznie ale chyba zmniejsze bo coś dużo doi.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości