Prośba o analize kąta wtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Prośba o analize kąta wtrysku

Post autor: jarol2002 » pn gru 24, 2007 01:19

Witam mam pytanie odnośnie ustawienia kąta wtrysku. Dzisiaj zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło że na rozgrzanym silniku przy temperaturze paliwa 119 stopni, kąt wtrysku wynosi 37. Poniżej obrazek z Vaga. Moje pytanie czy nie jest on zabardzo opóźniony bo auto przy temperaturze poniżej zera troszke gorze odpala muszę go chwile pokręcić. Dodam że jak jest powyżej zera to pali od razu i jak jest ciepły to też. Nie wiem w jakim stanie są świece bo jeszcze ich nie sprawdzłem natomiast czujnik płynu chłodzącego jest ok.

Obrazek

Mam jeszcze pytanie czy przydkany katalizator może mieć wpływ na szybsze zapiekanie kierownic spalin??


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 24, 2007 09:09

jarol2002 pisze:przy temperaturze paliwa 119 stopni
to nie jest temp w st C :)
jarol2002 pisze:kąt wtrysku wynosi 37
troszku mało, lepiej jak jest około 51 czyli ciutke nad środkową linią, może to mieć minimalny wpływ na odpalanie
jarol2002 pisze:czy przydkany katalizator może mieć wpływ na szybsze zapiekanie kierownic spalin
tak, tłumienie spalin przez zapchany kat powoduje słabsze wydmuchiwanie spalin i sadzy, co zwiąkesza zasyfienie kierownic spalin

w aucie o przebiegu ~250 tys km trzeba się pozbyć zawartości katalizatora bo to na pewno nie zaszkodzi, a kat i tak juz nie spaełnia swojej ekologicznej roli



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » czw gru 27, 2007 15:51

Wywaliłem dzisiaj kata zobacze czy to rozwiąże proble z zasyfianiem kierownic spalin. A tak po za tym to auto z dołu lepiej wkręca się na obroty.

[ Dodano: 06 Sty 2008 21:39 ]
Już ponad tydzień jeżdże bez kata i kierownice w turbo już się nie przycinają od tego czsu nie mam żadnego problemu z turbo nawet przy 2000 obr w overbuscie pompuje tylko do max 1230 mbar ( zadane 1190). Więc pewnie katalizator powodował osadzanie się sadzy na kierownicach.


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości