Kąt wtrysku ciepły, zimny silnik.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kąt wtrysku ciepły, zimny silnik.
Wem, ze kąt wtrysku powinno sie sprawdzac przy ciepłym silniku, ale mam pytanie czy wg vaga sa różnice we skazaniach na zimnym i ciepłym silniku??? Chodzi mi o to czy jak podłącze na zimnym to pokaze np. bardziej wyprzedzony niz na ciepłym lub na odwrót???
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Tak, na zimnym powinien pokazac kat bardziej wyprzedzony. Ja zawsze sprawdzam kat wtrysku w TDI Timing, wtedy wszystko widac jak na dloni
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- 1krzy3siek6
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 11:01
- Lokalizacja: BełchatóVW
Kąt wtrysku ciepły, zimny silnik.
A czy jest możliwe żeby pokazywał na zimnym taki sam kąt jak i na ciepłym? Vag pokazał 46-47 na zimnym jak i na ciepłym. Wcześniej wszystko było ok ale przytrafiła się przygoda z zaworkiem N108 i podejrzewam, że trochę mogła ruszyć się pompa.
"Lepiej żałować za grzechy niż żałować, że się nie grzeszyło;)"
Kąt wtrysku ciepły, zimny silnik.
nie wiecie czy mechaniczne pompy też zmieniają kąt przy ciepłej i zimnej pompie ? bo elektronika ok, coś nią wysteruje, a mechaniczne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości