Strona 1 z 2
					
				Problemy z odpaleniem przy mrozie
				: ndz gru 23, 2007 20:03
				autor: ttettrusek
				mam 1.9TD 93r.
jak jest minusowa temp. to musze strasznie dlugo krecic zeby zapalil. jak bedzie -15 to nie ma szans zeby odpalil. sprawdzalem swiece i przekaznik. wsystko ok.ladnie sie grzeja a przekaznik cyka jak trzeba.
co jeszcze moze byc usterka??
ma albo mial  ktos taki problwem.??
			 
			
					
				
				: ndz gru 23, 2007 20:06
				autor: misiek
				może to być nie właściwie ustawiony kąt wtyrysku
			 
			
					
				Re: [mk3 silnik] problemy z odpaleniem przy mrozie
				: ndz gru 23, 2007 20:08
				autor: Szosownik
				ttettrusek pisze:mam 1.9TD 93r.
jak jest minusowa temp. to musze strasznie dlugo krecic zeby zapalil. jak bedzie -15 to nie ma szans zeby odpalil. sprawdzalem swiece i przekaznik. wsystko ok.ladnie sie grzeja a przekaznik cyka jak trzeba.
co jeszcze moze byc usterka??
ma albo mial  ktos taki problwem.??
ja miałem taki problem
mechanior przestawiał coś na pompie (zapłon bodajże)
 
			 
			
					
				
				: ndz gru 23, 2007 20:15
				autor: ttettrusek
				wlasnie.
moze byc cos z tym przestawieniem pomy bo jak wymienialem uszczelniacze to pompe ustawialem na przyrzadzie i odziwo wg ustawien oryginalnych przyrzad wskazywal inaczej.
ale spala podobnie paliwka. nic sie nie zmienilo.
a to bylo rok temu i juz zapomnialem czy ustawilem  wg przyrzadu czy jak oryginalnie.
			 
			
					
				
				: ndz gru 23, 2007 20:23
				autor: misiek
				ttettrusek u mnie jest podobna sutuacja - tyle że ciut gorzej zapala przy niższych temp. i na VAG-u wyszło własnie że ma zły kąt wtrysku
			 
			
					
				
				: ndz gru 23, 2007 20:49
				autor: ttettrusek
				czy ma ktos jeszcze jakas wiedze na ten temat??
			 
			
					
				
				: ndz gru 23, 2007 20:52
				autor: misiek
				ttettrusek pisze:czy ma ktos jeszcze jakas wiedze na ten temat??
poczekaj spokojnie - to nie piekarnia  

 
			 
			
					
				
				: pn gru 24, 2007 09:00
				autor: BENITO
				Wymień filtr paliwka, pewnie zawalony.
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 00:52
				autor: Moby
				Nio to ja sie podpinam pod temat mam ten sam problem dopiero za 3 razem po dlugim kreceniu odpala a z rury pojawia sie wiecej dymu niz zwykle. Filtr paliwa mam wymieniony, swiece byly wymieniane w lipcu na Bosch. , jak tylko troche przypiździ przez noc to rano jest  ciezko a jak nie jeżdze przez weekend  to w poniedzialek jest katastrofa, może byc tak ze sie paliwo cofa przez jakaś nieszczelnosć w ukladzie? oco chodzi z tym kątem wtrysku?
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 10:34
				autor: BENITO
				Najpierw sprawdź świece, bo Bosche zeszły na psy ostatnimi czasy. Następnie uszczelnij układ paliwowy.
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 14:14
				autor: Moby
				Nio swiece moge sprawdzic przez podpiecie pod akuś i jak sie zaczerwienią to ok, ale jak "uszczelnic uklad" osotatnio przed odpaleniem auta sprawdzilem węzyki idące do LDA i paliwo tam bylo hmm , moze pozakladac cybandy nowe wszędzie?
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 14:37
				autor: Przewodnik
				pod akus oki, ale liczy się tez czas po jakim się zaczerwienia:) co z tego że wszystkie bedą sie robić czerwone kiedy nap jedna po 4 sekundach a druga po 15 

 
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 14:55
				autor: BENITO
				Uszczelnienie układu:
Wymień wężyki przelewowe na wtryskach, bo mogą być popękane, uszczelnij filtr paliwa (zaworek powrotny podgrzewacza i inne połączenia gwintowane), sprawdź połączenia zaciskane cybantami, w razie nieszczelności możesz na takim odciąć końcówkę sparciałego wężyka i zacisnąć ponownie cybant. Jeśli dalej paliwo będzie się cofać do baku, to możesz na powrót założyć dodatkowy zaworek zwrotny.
Jeśli to nie wina świec i powietrza w ukł. paliwowym, to musi to być zbyt słaba kompresja lub/i niewłaściwy (zbyt opóźniony) kąt wtrysku ustawiony na pompie.
			 
			
					
				
				: śr gru 26, 2007 17:14
				autor: ttettrusek
				A wiec u mnie juz wszystko ok. pali normalnie.  
  
  
 
jednak to byla pompa. za pozny kat wtrysku. przestawilem na ""oko"" ok. 1mm. i normalnie pali. 
teraz trza sprawdzic ile bedzie palic bo na ""oko"" jak sie przestawia to roznie bywa . ale na mocy nie stracil (zadnej roznicy nie odczuwam)