Odpowietrzenie układu paliwowego
: sob gru 22, 2007 23:16
Witam.
Jakieś 2 tygodnie temu kupiłem Golfa III 1,9 TD i dzisiaj wyskoczył mi z nim problem, niestey nie chce zapalać. Jak się odrazu okazało, powodem był brak paliwa. Moja żona jakimś cudem dojechała do domu na oparach, wyłączyła samochód i następnego dnia nie udało się już go odpalić. Próbowała, kręciła rozrusznikiem aż padł akumulator i nic. Po tym fakcie udałem się na stację po kilka litrów ropki, podładowałem akumulator, włożyłem do samochodu, zagrzałem świece (3 razy) i dalej nic. Okazało się że w przewodach paliwowych dochodzących do filtra jest kompletna susza. Kręciłem może z 20-30 sekund a może nawet dłużej i nic. Wskaźnik paliwa skoczył wyraźnie ponad rezerwę a w przewodach jak było sucho, tak też jest dalej.
Przeczytałem gdzieś na forum że może to być wina zapowietrzonego układu paliwowego i że trzeba by go odpowietrzyć ale nie znalazłem niestety nigdzie opisu jak to zrobić.
Jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Jakieś 2 tygodnie temu kupiłem Golfa III 1,9 TD i dzisiaj wyskoczył mi z nim problem, niestey nie chce zapalać. Jak się odrazu okazało, powodem był brak paliwa. Moja żona jakimś cudem dojechała do domu na oparach, wyłączyła samochód i następnego dnia nie udało się już go odpalić. Próbowała, kręciła rozrusznikiem aż padł akumulator i nic. Po tym fakcie udałem się na stację po kilka litrów ropki, podładowałem akumulator, włożyłem do samochodu, zagrzałem świece (3 razy) i dalej nic. Okazało się że w przewodach paliwowych dochodzących do filtra jest kompletna susza. Kręciłem może z 20-30 sekund a może nawet dłużej i nic. Wskaźnik paliwa skoczył wyraźnie ponad rezerwę a w przewodach jak było sucho, tak też jest dalej.
Przeczytałem gdzieś na forum że może to być wina zapowietrzonego układu paliwowego i że trzeba by go odpowietrzyć ale nie znalazłem niestety nigdzie opisu jak to zrobić.
Jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam