Strona 1 z 1
problem z pompa wtryskowa w T4
: sob gru 22, 2007 21:47
autor: Roland1
jak ustawic dobrze pompe tryskowa a szczegolnie dawke paliwa w VW T4 2.6 diesel zeby wyciagal tyle ile powinien zeby zachowywal sie normalnie .
z gory dziekuje

: sob gru 22, 2007 22:20
autor: Dario84
Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
: sob gru 22, 2007 22:22
autor: damcio151
Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu

: sob gru 22, 2007 22:29
autor: Adamm
damcio151 pisze:Dario84 pisze:Musisz podlaczyc VAGa i wedlug niego ustawic kat wtrysku i dawke paliwa. Dawke najlepiej na ok 4-6mg, w adaptacjach w VAGu a jak brakuje regulacji trzeba pukac w nastawnik. Kat wtrysku: odkreca sie sruby mocowania pompy i przekreca w odpowiednia strone aby kat wtrysku byl jak najblizej srodkowej linii w TDI Timing.
w dieslu

poczytal i wie wszystko
a tak swoja droga to w T4 nie bylo TDI? klega chyba nie sprecyzowal jaki ma silnik

: sob gru 22, 2007 22:38
autor: Dario84
No wlasnie myslalem ze chodzi o TDI, jesli nie to pozostaje ustawienie kata wtrysku czujnikiem zegarowym, a dawke paliwa na oko patrzac na zadymienie z tylu
: sob gru 22, 2007 22:41
autor: Roland1
nie to nie jest TDI to jest zwykly T4 2.4 diesel (sorki u gory napisaelm 2.6) pomyllo sie to jest 2.4 xD ,
[ Dodano: 22 Gru 2007 21:43 ]
a jezeli nie mam czujnika to jak mam to zrobic ? jak ma duza dawke i kopci idzie dobrze ale kopci na czarno , a jak nie kopci to jedzie max 120 km/h i slaby
: sob gru 22, 2007 22:57
autor: Dario84
Bez czujnika zegarowego nie da sie ustawic prawidlowo kata wtrysku, sa metody "na sluch" ale tymi metodami moga sie posluzyc doswiadczeni dieslowcy, no i to jest ustawianie w przyblizeniu...
Moze masz problem nie w pompie wtryskowej a w samych koncowkach wtryskow (dymienie)
: sob gru 22, 2007 22:59
autor: Roland1
koncowki byly sprawdzane , a samochod dymi na czarno i przy 120km/h jest glosna praca silnika , mechanik grzebal przy dawce paliwa
[ Dodano: 22 Gru 2007 22:02 ]
jakbys mial schemat rozrzadu moglbys mi go przesłac ? bardzo bym byl wdzieczny

a i rozdrzad moze byc innaczej ustawiony i czy silnik moze pracowac przy zlym ustawieniu? bardzo bede wiedzczny i dziekuje:)
: sob gru 22, 2007 23:04
autor: Dario84
Jesli silnik glosno pracuje to pada podejrzenie na kat wtrysku, ale z 2 strony jesli byl by za wczesny to by nie dymil...
Hmm moze pompa wtryskowa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia
: sob gru 22, 2007 23:04
autor: damcio151
Roland, ile KM ma silnik i z jakiego roku jest auto

: sob gru 22, 2007 23:05
autor: Dario84
Rozrzad faktycznie moze byc zle ustawiony i to moze byc problem, ale nie mam schematu do ustawiania w T4 rozrzadu. Poszukaj na necie na pewno znajdziesz
: sob gru 22, 2007 23:12
autor: Roland1
T4 jest z roku 1991, ma 78 KM ,mam go dopiero od 3 miesiecy sprowadzilem z niemiec byly wymieniane pierscienie na nowe , filtry , wszytsko jest nowe . On jakos innaczej pracuje niz inne T4 w 2.4 Diesel silnikach mi sie wydaje ze tak twardo chodzi
: sob gru 22, 2007 23:37
autor: Roland1
a jezeli jest ustawiany na OT czy to jest dobrze zcy zle? Bardzo slicznie dziekuje za ten schemat bardzo mi pomoze

dziekuje
[ Dodano: 04 Sty 2008 17:58 ]
jak jest ustaiwiony na OT to dobrze czy zle??
