totalny spadek mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
totalny spadek mocy po uszczelnieniu pompy wtryskowej
Oddałem swojego pasia 1.9 TDI motor 1Z do mechanika w celu uszczelnienia pompy wtryskowej (ciekła ropka), sprawdzenia wtrysków i ciśnienia sprężania - ogólnie był problem z odpalaniem zimnego silnika zachowywał się tak jakby łapał na 2,3 cylindry - trzeba było przeciągnąć na rozruszniku i jak już załapał to chwile potrzęsło całym autem i było OK.
Pompa wtryskowa została wymontowana, uszczelniona, sprawdzona i wyregulowana. Kąt i dawka ustawiona na podpiętym VAGu. Wtryski w porządku - podobno nie leją, ciśnienie sprężania 28, 28, 30 i 32 bary (przebieg 290 000 km może nawet "więcej"). Niby wszystko powinno być OK aż do pierwszej jazdy. Auto przyspiesza tak jak by miało o połowę mniej mocy. Nawet na biegu jałowym po dodaniu "gazu" leniwie wkręca się na obroty. Tym się nie da jeździć - nie można mówić o przyspieszeniu. Zostawiłem autko u tegoż samego speca jeszcze na parę dni - ponownie wyciągali pompę, sprawdzali - ale niestety nic lepiej - wszelkie pomysły im się wyczerpały i złożyli broń.
Dodam że przed naprawą było OK, silnik ciągnął jak szalony.
Może już ktoś miał podobny problem? Pomóżcie proszę.
Pompa wtryskowa została wymontowana, uszczelniona, sprawdzona i wyregulowana. Kąt i dawka ustawiona na podpiętym VAGu. Wtryski w porządku - podobno nie leją, ciśnienie sprężania 28, 28, 30 i 32 bary (przebieg 290 000 km może nawet "więcej"). Niby wszystko powinno być OK aż do pierwszej jazdy. Auto przyspiesza tak jak by miało o połowę mniej mocy. Nawet na biegu jałowym po dodaniu "gazu" leniwie wkręca się na obroty. Tym się nie da jeździć - nie można mówić o przyspieszeniu. Zostawiłem autko u tegoż samego speca jeszcze na parę dni - ponownie wyciągali pompę, sprawdzali - ale niestety nic lepiej - wszelkie pomysły im się wyczerpały i złożyli broń.
Dodam że przed naprawą było OK, silnik ciągnął jak szalony.
Może już ktoś miał podobny problem? Pomóżcie proszę.
Ostatnio zmieniony sob gru 22, 2007 19:04 przez pablo111, łącznie zmieniany 1 raz.
Poczytaj ten temat : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140044 a w ostatnim poście masz przyczynę. Może w Twoim przypadku będzie analogicznie zwłaszcza,
że było grzebane przy pompie.
że było grzebane przy pompie.
Masz na myśli zawór elektromagnetyczny paliwa? Sprawdziłem - jest na nim napięcie równe napięciu akumulatora lub ładowania po odpaleniu. Czyli wygląda na sprawny. A czy na przykład może być zapchany lub nie drożny całkowicie? Ktoś to kiedyś rozbierał?
Jeszcze jedno moje spostrzeżenie: nawet po wciśnięciu "gazu do dechy" nie widać za mną żadnego dymu - przed usterką pojawiał się.
Koledzy może jeszcze jakieś sugestie z Waszej strony bo mnie już pomysłów zabrakło. Ewentualnie może ktoś poleci mi jakiś adres dobrego mechanika (jestem z okolic Tarnobrzega) który by pomógł uleczyć moje autko.
Czy w tym przypadku jest sens robić logi dynamiczne, czy to może coś wyjaśnić. Proszę o ewentualne namiary na kogoś konkretnego z VAG-iem.
Do 2 tyś. obrotów auto praktycznie nie ma przyspieszenia, powyżej jest ciut lepiej chociaż i tak maluszek by mnie chyba wyprzedził. Jeszcze jedno moje spostrzeżenie: nawet po wciśnięciu "gazu do dechy" nie widać za mną żadnego dymu - przed usterką pojawiał się
Jeszcze jedno moje spostrzeżenie: nawet po wciśnięciu "gazu do dechy" nie widać za mną żadnego dymu - przed usterką pojawiał się.
Koledzy może jeszcze jakieś sugestie z Waszej strony bo mnie już pomysłów zabrakło. Ewentualnie może ktoś poleci mi jakiś adres dobrego mechanika (jestem z okolic Tarnobrzega) który by pomógł uleczyć moje autko.
Czy w tym przypadku jest sens robić logi dynamiczne, czy to może coś wyjaśnić. Proszę o ewentualne namiary na kogoś konkretnego z VAG-iem.
Do 2 tyś. obrotów auto praktycznie nie ma przyspieszenia, powyżej jest ciut lepiej chociaż i tak maluszek by mnie chyba wyprzedził. Jeszcze jedno moje spostrzeżenie: nawet po wciśnięciu "gazu do dechy" nie widać za mną żadnego dymu - przed usterką pojawiał się
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113603pablo111 pisze: Ktoś to kiedyś rozbierał?
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 21:56 przez jaszczur, łącznie zmieniany 1 raz.
Dawka aktualnie 3,8 mg/H próbowali znmiejszyć na 4,2 i zwiększyć na 3,6 jednak bez rezultatów. Rorząd jest ustawiony tak jak należy sprawdzali 2 razy (tak mówią) dla pewności - ci goście robili już uszczelnienie takich pomp u 2 moich znajomych i wszystko jest OK. Wobec tego co mogło zawieśćAdamm pisze:jaka masz dawke ustawiona? rozrzad dobrze ustawiony?
Dodam jeszcze że autko jak je zapalam po nocnym postoju to na początku pracuje bardzo głośno jak traktor (trochę trzęsie w środku) i mocno dymi. Tak przez może 30 sekund.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
moje tez dymi na siwo niebiesko i chwile nierowno pracuje ale ciagnie jak szalone, chociaz glosno nie powinien chodzic
jaka wartosc jest w grupie 004 na biegu jalowym?
ile wynosi kat wtrysku?
jaka wartosc jest w grupie 004 na biegu jalowym?
ile wynosi kat wtrysku?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Już przeczytałem.
Jutro będę w Tarnobrzegu około 10-12 to mogę wziąc lapka ze sobą.
Jutro będę w Tarnobrzegu około 10-12 to mogę wziąc lapka ze sobą.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 177 gości