Strona 1 z 1
Ustawianie pompy wtryskowej
: pt gru 21, 2007 21:24
autor: Fido_dido
hej mam 1z z pompa 11mm i wtryskami 230
Moze4 ktos mi doradzic jak sie u takowa pompe ustawia przby nie lała jak szalona
bo auto strasznie dymi i jest uciazliwe przy pracach wykonczeniowych
Rob cos mowil zeby nastaswnik poluzowac czy jakoś tak ?i ustawic dawke w vagu zeby tak nie dymilo
moze ktos pomoc ktorymi srobami trzeba pokrecic zeby to ustawic i gdzie jest ten nastawnik?
: pt gru 21, 2007 21:34
autor: damcio151
zdjęcia pożyczone z fotoporady
Adamma
luzujesz trzy torxy i jedną śrubę nietypową ( energetyczną ?? ) strzałki czerwone
wchodzisz w engine/meas block i wybierasz grupę 001 blok 2 sprawdzasz jaka jest dawka paliwa a następnie ustawiasz w okolicach 4.0 przesuwając nastawnik w stronę rozrządu jeżeli będzie za wysoka lub w stronę części wysokociśnieniowej jeżeli będzie za niska ..... wartości dawki pokazywane są odwrotnie czyli 3 jest większe od 5
: pt gru 21, 2007 22:35
autor: Fido_dido
super mozesz podac mi linka do tej porady ?
punkcik dodany

: sob gru 29, 2007 21:36
autor: wawrzon
dołącze sie do waszego tematu i zapytam jak to jest na chłopski rozum-Ja mam w blok 1 wartosc 2 (5.

i w która strone mam przesunac nastawnik by było poprawnie bo to napewno ma tez wpływ na to ze auto więcej pali. Słyszałem ze dla 1Z powinno byc 4mg+-0.5mg a 5.8mg to raczej troche za duzo.

: sob gru 29, 2007 21:41
autor: damcio151
wawrzon, delikatnie puknij w nastawnik w stronę koła rozrządu
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:42 ]
aha i jeszcze coś
wawrzon pisze:5.

jest mniejsza od 4.0 ... więc jak chcesz zwiększyć do 4.0 do puknij w stronę części wysokociśnieniowej
[ Dodano: Sob Gru 29, 2007 20:43 ]
damcio151 pisze:5.8mg to raczej troche za duzo.
nie to nie jest za dużo ... prędzej za mało , ale może tak zostać
: ndz gru 30, 2007 02:28
autor: janek822
Fido_dido, ile masz kucy po tych modach? a wiesz ile dały ci same 230?
: ndz gru 30, 2007 05:00
autor: Fido_dido
auto jeszcze nie wystrojone
15 stycznia mam termin
niewiem ile bo moj tjuna kazał nie przekraczac 2 tys obrotow zeby niebyło kuku bw silniku na 230
wiec zaraz jak auto zacznie jedzic jade prosto na strojenie