Strona 1 z 1

Błąd w elektronice silnika (Sygnał generatora terminala DF)

: śr gru 19, 2007 17:16
autor: Jaco
Posiadam Audi A4 z 96 roku z silnikiem TDI 90. Od pewniego czasu samochód stał sie słabszy i zaczoł przerywać jak naciśnie sie na pedał gazu. Po podłaczeniu Vag'a Pojawił sie 1 błąd w elektronice silnika.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 DTC's Found:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-00 - Incorrect Signal
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Czy ktoś wie skad bierze sie sygnał generatora termianal DF i co to właściwie jest ?

: śr gru 19, 2007 17:21
autor: Adamm
w jaki sposob Ci przerywa?

ten blad raczej nie ma nic do rzeczy, to chodzi o obciazenie zacisku (czy jakos tak) na alternatorze, czasem sie zdarza taki blad


jesli tobie auto przerywa podczas przyspieszania - poszukaj tematow o nastawniku

jesli tylko podczas dodawania gazu to moze cos z paliwem?

: śr gru 19, 2007 17:22
autor: Turbonalepa
Odpowiedź na twój problem była poruszana na formum wiele razu ->> SZUKAJ !!

Błąd jest związany z zaciskiem alternatora - może wystarczy wyczyścic i będzie git, może być jakiś kabelek do alternatora urwany (mam ten bład u siebie).

Szarpanie przy przyspieszaniu od ok. 1200 do ok. 2200 obr/min - nastawnik pompy wtryskowej. Żeby to sprawdzić wystarczy odpiąć wtyczkę prędkościomierza ze skrzyni biegów (jest na forum nawet foto gdzie).

Co do spadku mocy może być wiele przyczyn- najlepiej logi dynamiczne porobić i koledzy na forum ocenią co jest nie tak.

Następnym razem dobrze przeszukaj forum.

Pozdrawiam.

: śr gru 19, 2007 18:01
autor: Jaco
Faktycznie kiedyś był problem z alternatorem dawał za duże napięcie aż paliło żarówki, gość w warsztacie wymienił regulator i powiedział że będzie ok ale po przejechaniu niewielkiej drogi problem się pojawił ponownie aż dym szedł z alternatora i odłączył jakiś przewód (to pewnie on powoduje błąd w vag’u), który miał zmniejszać obciążenie alternatora podczas gwałtownego przyspieszania z włączona klimą. Stwierdził że go odłączy i wszytko będzie ok bo mój samochód i tak nie ma klimy.
Natomiast Objawy szarpania i spadku mocy przejawiają się powyżej 2000 obrotów, szczególnie przy gwałtownym przyspieszaniu. Do tego od pewnego czasu wyswietla sie napis na konsoli 1n2. Faktycznie pierwsze co sprawdzę filtr paliwa.

: śr gru 19, 2007 21:49
autor: Adamm
IN02 to inspekcja :P poszukaj na forum "kasowanie inspekcji" i bedziesz wiedzial co z tym zrobic

: śr gru 19, 2007 21:51
autor: vision
zapewne przyda się
http://www.obd-2.biz/vag.php