Wymienione N75 i ciągły problem ze spadkiem mocy - notlauf
: śr gru 19, 2007 14:00
Witam.
Przed wymianą N75 autko na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obrotow lapalo takiego mula na 0,5s jakbym odpuszczal noge z gazu. Wszystko wskazywalo na N75.
Kupiony nowy N75, wymieniony, sprawdzilem na miescie, ale okazalo sie, ze ciagle jest problem, bo choc nie lapie juz dluzszego mula, tylko teraz wystepuje takie jakby cykniecie w braku mocy i potem dalej jedzie juz rzesko.
Co to moze byc? Slyszalem, ze jest jakis taki srodek, ktory mozna dostac na stacji i do paliwa sie go dodaje i niby przeczyszcza turbo. Czy moze to miec zwiazek z filtrem paliwa lub moze wezyki wymienic?
Dodam jeszcze, ze podlaczony nowy N75 nie cyka po odpaleniu zaplonu ani po uruchomieniu silnika, a slyszalem, ze powinien wydawac taki dzwiek cykania.
Pozdrawiam
PS. Do moderatora - na forum jest 1500 tematow o notlaufie, ale jakos nie moglem znalezc takiego, ze ktos wymienil N75 i mial nadal problem, bo kazdy sie tylko dopytywal "co to jest" i dostawal odpowiedz "wymien N75"
Przed wymianą N75 autko na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obrotow lapalo takiego mula na 0,5s jakbym odpuszczal noge z gazu. Wszystko wskazywalo na N75.
Kupiony nowy N75, wymieniony, sprawdzilem na miescie, ale okazalo sie, ze ciagle jest problem, bo choc nie lapie juz dluzszego mula, tylko teraz wystepuje takie jakby cykniecie w braku mocy i potem dalej jedzie juz rzesko.
Co to moze byc? Slyszalem, ze jest jakis taki srodek, ktory mozna dostac na stacji i do paliwa sie go dodaje i niby przeczyszcza turbo. Czy moze to miec zwiazek z filtrem paliwa lub moze wezyki wymienic?
Dodam jeszcze, ze podlaczony nowy N75 nie cyka po odpaleniu zaplonu ani po uruchomieniu silnika, a slyszalem, ze powinien wydawac taki dzwiek cykania.
Pozdrawiam
PS. Do moderatora - na forum jest 1500 tematow o notlaufie, ale jakos nie moglem znalezc takiego, ze ktos wymienil N75 i mial nadal problem, bo kazdy sie tylko dopytywal "co to jest" i dostawal odpowiedz "wymien N75"