Duze spalanie, przyspieszacz, czy to pompa do regulacji
: śr gru 19, 2007 10:49
witam
objawy są takie:
-pali za dużo (6L trasa bez szaleństw, miasto ponad 7L)
-przy temperaturach do ok. +10st trzeba wyciągnąć przyspieszacz, bo pracuje nierówno na zimno
poza tym praktycznie wszystko ok. przebieg to 323000 km, filtry i olej zmieniane regularnie, świece nowe, paliwo tylko z dobrych stacji, nie kopci, nie puszcza bąków, z przyspieszaczem zapala na zimno z półobrotu, na ciepło też z półobrotu (bez przyspieszacza), przyspieszenie na trasie bez zarzutu jak na niedoładowanego diesla, jedyne ale: sporadycznie pojawiają się bąble powietrza w grubszym przewodzie paliwowym.
trochę mnie to niepokoi, bo w poprzednich sezonach palił mi 5,2-5,5L przy podobnym stylu jazdy, w ostatnie wakacje 6L spalił mi z założonym mało aerodynamicznym boxem dachowym
pytanie 2: ile warta jest taka usługa u pompiarza? żeby nie dać się naciągnąć
objawy są takie:
-pali za dużo (6L trasa bez szaleństw, miasto ponad 7L)
-przy temperaturach do ok. +10st trzeba wyciągnąć przyspieszacz, bo pracuje nierówno na zimno
poza tym praktycznie wszystko ok. przebieg to 323000 km, filtry i olej zmieniane regularnie, świece nowe, paliwo tylko z dobrych stacji, nie kopci, nie puszcza bąków, z przyspieszaczem zapala na zimno z półobrotu, na ciepło też z półobrotu (bez przyspieszacza), przyspieszenie na trasie bez zarzutu jak na niedoładowanego diesla, jedyne ale: sporadycznie pojawiają się bąble powietrza w grubszym przewodzie paliwowym.
trochę mnie to niepokoi, bo w poprzednich sezonach palił mi 5,2-5,5L przy podobnym stylu jazdy, w ostatnie wakacje 6L spalił mi z założonym mało aerodynamicznym boxem dachowym
pytanie 2: ile warta jest taka usługa u pompiarza? żeby nie dać się naciągnąć