Strona 1 z 1

Problem z nastawnikiem

: sob gru 15, 2007 22:23
autor: janek822
Witam, sądziłem że porada odnośnie czyszczenia nastawnika wystarczy ale jednak wynikł jakiś problem, silnik nie zapala, a jeśli już to po około kilku sek poszarpie ze dwie sekundy i nagle gaśnie, błędy jakie sie pojawiają to 1268-brak osprzętu i nieprawidłowy sygnał.
Lutowałem jeszcze raz blaszki bo myślałem że lut za słaby ale nic to nie dało, w razie czego zadzwonie

a samochód jest mi naprawde bardzo potrzebny

: sob gru 15, 2007 22:37
autor: damcio151
janek822, wszystko dobrze wewnątrz skręciłeś i ustawiłeś :?: przesuń jeszcze nastawnik lekko w stronę części wysokociśnieniowej

: sob gru 15, 2007 22:40
autor: janek822
damcio151 pisze:kko w stronę części wysokociśnieniowej
czyli w lewo?

wszystko skręciłem, nie wiem co jeszcze sprawdzić, zaraz sprawdze jak przesune

immo mam wywalony

: sob gru 15, 2007 22:47
autor: damcio151
janek822 pisze:czyli w lewo?
stojąc przodem do otwartej maski w prawo

[ Dodano: Sob Gru 15, 2007 21:56 ]
janek822 pisze:wszystko skręciłem, nie wiem co jeszcze sprawdzić
a może źle skręciłeś te druciki od elektromagnesu :?:

zdjęcie pożyczone z fotoporady Adamma .. czerwone strzałki

Obrazek

: sob gru 15, 2007 23:11
autor: janek822
damcio151 pisze:a może źle skręciłeś te druciki od elektromagnesu
nakrętki przylegaja do drucików

nowe wieści przesunąłem w prawo i odpalił, pochodził chwile podniosły sie obroty i zgasł, poruszałem jeszcze nastawnikiem i znów zapalił nawet obroty trzyma nie zgasł jednak po dodaniu gazu i ujęciu zatelepał i zgasł :(

: sob gru 15, 2007 23:22
autor: Adamm
a po tym jak juz odpalil jaka miales dawke paliwa?

jak cos to wal na gg

: ndz gru 16, 2007 00:14
autor: janek822
wszystko jasne, ustawiłem napięcie czujnika RSW takie jak było wcześniej a wynosiło ono 14.4 i to był błąd, teraz jak jest 7.4 jest ok, jestem w trakcie ustawiania dawki

Szczególne podziękowania dla kolegów Mirass i Damcio151 bez nich bym tego nie zrobił

Aha przestroga dla reszty mechaników takich jak ja, najpierw troche wiedzy trzeba nabyć a potem sie brać za naprawy o mało bym nie uszkodził pompy, jedno jest pewne dokładność to podstawa
:bigok:

: ndz gru 16, 2007 00:23
autor: Adamm
i instrukcje trzeba dobrze czytac :P

: ndz gru 16, 2007 02:24
autor: janek822
Adamm pisze:i instrukcje trzeba dobrze czytac
i aż za dokładnie czytałem, sugerowałem sie ustawieniami czujnika RSW jakie odczytałem i to dlatego

Jednak jakiś błąd dalej jest, 1268 (nastawnik) poza tym wszystko wróciło do normy

: ndz gru 16, 2007 13:34
autor: Adamm
Obrazek

: ndz gru 16, 2007 17:51
autor: damcio151
janek822 pisze:Jednak jakiś błąd dalej jest, 1268 (nastawnik)
jak kasujesz to dalej się pojawia :?:

: pn gru 17, 2007 02:18
autor: janek822
damcio151 pisze:jak kasujesz to dalej się pojawia :?:
tak było z początku, jednak nic sie nie działo, ale po paru km wykasowałem błąd i już sie nie pojawił, zobacze jak przejade pare setek km