Siemka.
Chcialem poinformowac Was o przypadku jaki spotkał moj silnik. Zatarł sie z tego powodu ze przywalil porzedni wlasciciel misa olejowa i ja pogniótł.
Jaki to ma wpływ? Zaraz Wam powiem.
Pewnie niektórzy wiedza ze na smoku w misie olejowej jest taki plastyk. Nie wiem do czego on slozy, ale on byl powodem zatarcia silnika. Podczas udezenia misą olejowa ten plastik odlamal sie i rozsypal na drobne kawalki... zupelnie jak by go korbowód przemielił. w padł on do misy. mise mialem przyklejona na silikonie. i silikon który byl takze w srodku silnika na obrzerzach misy wpadal do misy. smog to zasysal. wszystkie te okruchy z tego plastyku i z silikonu. skutek. zatkal sie filtr przy smoku i praktycznie nie bylo przeplywu oleju... przy wyzszych obrotach wogle oleju nie bylo na tyle ile byl potrzebny. ;-/
wiec jak trzasniecie swoimi misami lepiej kupic nowa, i zobaczyc czy ten plastyk jest w calosci. jak bym wiedzial wczesniej obeszloby sie bez wymiany silnika... ;-/
plastyk jest na pewno w silnikach JR i SB w innch nie wiem.
Zawsze mierzylem ile mam oleju i nie pokazywalo mi na miarce nic. Okazalo sie ze ta rurka co wchodzi przez nia bagnet byla podgieta do gory... ;-/
Zatarty silnik - dlaczego.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
no to druga sprawa ze ten czujnik byl beznadziejny. w sumie sam czujnik jest dobry. tylko poprzedni wlasciciel grzebal w instalacji i nie wpadlem na to ze ten przewod jest od czego innego. Sama dioda na liczniku dzialala. bo sie zaswiecala a po odpaleniu samochodu gasla. tylko ze byla podlaczona do przekaznika jakegos. W JR jest taki czujnik tam w glowicy. i to jest ten do wysokiego cisnienia oleju tak? gdzie to jest w silniku SB ? ;]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości