Strona 1 z 1

Długość paska wieloklinowego

: wt gru 11, 2007 20:36
autor: ONEIG
Witam Klubowiczów po dłuższej nieobecności. Mam pytanie a mianowicie : czy długość paska wieloklinowego ma wpływ na odgłosy wydostające się z okolic silnika. Problem polega na tym , że po odpaleniu silnika coś jakby stuka. Po zdjeciu paska wieloklinowego silniczek chodzi cichutko i nie słychać żadnych stuków. Wersja z klimą , mam założony pasek 6PK1141, a wg. książki ma być 6PK1150. I moje pytanie czy różnica w długośći ma wpływ nate stuki??

: wt gru 11, 2007 20:44
autor: jaszczur
ONEIG pisze:a wg. książki ma być 6PK1150. I moje pytanie czy różnica w długośći ma wpływ nate stuki??
i tu się mylisz:dla wersji bez klimy 6pk 1045 ja mam taki u siebie,dla klimy 6pk1145

: sob gru 15, 2007 17:57
autor: ONEIG
I wszystko się wyjaśniło :bigok: . Pasek to oczywiście 6PK1145. A przyczyną stuków była wytarta tuleja z tworzywa, do której wchodzi łożysko ( w alternatorze od strony płytki z diodami ). Po wymianie tuleji i łożysk w alternatorze stukanie zniknęło :okej: .