Strona 1 z 2

Duze spalanie / ciezke odpalanie

: wt gru 11, 2007 19:47
autor: METTJU
Cześć z racji ze jest to moj pierwszy post to chcial bym sie odrazu pzywitac ze wszystkimi
prosze o wyrozumialosc

A przechodzac do tematu jakis miesiac temu kupilem auto sprowadzone z Francji odrazu powymienialem oleje filtry pasek rozrzadu swiece lecz nadal nic mu nie pomagalo nadal pali sporo mianowicie ok 9 litrow przy spokojnej jezdzie w hmm trybie mieszanym i nadal ciezko odpala na zimnym tak nie łapie odrazu tylko tak nierowno a na cieplym to musze nim krecic ok 3-4 sek. Bylem u mechanika co zamuje sie pompami diesla
ponoc jeden z lepszych w okolicy i on tez nie wie co moze byc ponoc wszystko jest w normie tak mi mowil i ze nie ma pojecia czym to moze byc spowodowane,nie kopci ani troszke, wtrysni nie leja i ponoc pompa podaje odpowiednie cisnienie
Mowil abym udal sie do elektryka bo on nic na to nie poradzi. bylem w jakims warsztacie aby podpieli mi go pod komputer niezej dodam zdjecie tego co mi dali mowili ze moga sie tym zajac ale dopiero za 2 tygodnie i nie gwarantuja ze to zrobia wiec tu prozba do was moze w mi jakos doradzicie. Jezeli potrzebujecie jakis jeszcze informacji to piszcie postaram sie odpowiedziec

Moj silnik to AGR

aha jeszcze wydaje mi sie ze chyba to nie powinno tak cykac ciagle i to dosc glosno

Obrazek


a to jest wlasnie ta kartka co otrzymalem

Obrazek

: wt gru 11, 2007 22:25
autor: damcio151
METTJU pisze:aha jeszcze wydaje mi sie ze chyba to nie powinno tak cykac ciagle i to dosc glosno
To jest n75 ... on tak cyka ;)
Co do błędów to trzeba je zneutralizować ..... sprawdź okablowanie i styki
Powiedz żeby sprawdzili na vagu wskazania czujników temp.

: śr gru 12, 2007 09:05
autor: METTJU
no wlasnie sprawdzalem i nic podejzanego nie znalazlem. Co do vaga to problem polega na tym ze nie znam nikogo kto go ma. Jesli znacie kogos z okolic Chrzanowa /krakowa to dajcie znac.
co do n75 to juz sie balem ze cos jest nie tak dziueki za pomoc damcio151

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

: śr gru 12, 2007 11:20
autor: Lekarz
Witam u mnie Mk4 tez mialem problem z paleniem zimnego silnika pracował nierówno wiec wymienilem 4 swiece żarowe poniewaz wszystkie mialem spalone i problem znikł pali od kopa teraz moze i u ciebie warto sprawdzic czy masz dobre swiece zarowe

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

: śr gru 12, 2007 11:26
autor: RALFI
Lekarz pisze:Witam u mnie Mk4 tez mialem problem z paleniem zimnego silnika pracował nierówno wiec wymienilem 4 swiece żarowe poniewaz wszystkie mialem spalone i problem znikł pali od kopa teraz moze i u ciebie warto sprawdzic czy masz dobre swiece zarowe
Ale niezależnie od temp. otoczenia na zimnym źle Ci palił czy tylko poniżej zera????

Re: Duze spalanie / ciezke odpalanie

: śr gru 12, 2007 13:46
autor: METTJU
hmm raczej niezaleznie od temp. swiece mam nowe i nadal tak jakos nierowno łapie a na
cieplym to tak jak pisalem 3-4 sek krece i dopiero lapie czasami szybciej najbarddziej przeszkadza mi to duze spalanie bo nie wydaje mi sie ze silnik diesla powinien tyle palic. Moze znacie kogos z okolicy kto sprawdzil by mi go vag-iem bo nie mam pojecia co to moze byc

[ Dodano: 13 Gru 2007 15:20 ]
Nikt nie ma pomyslu ?? bo juz nie wiem co robic przeraża mnie takie spalanie. szukalem na forum ale za wiele nie znalazlem :/ Pomocy

: pt gru 21, 2007 21:21
autor: jamper
A ten zawór na zdjęciu po lewej to jak sie nazywa???

do RALFI'ego

: pt gru 21, 2007 22:58
autor: frafel
U mnie gdy temp. spada poniżej zera zaczyna gorzej odpalać na zimnym. Aku jest nowy, codziennie też robię trasy po 60 km - powinien być doładowywany. A może coś innego może być przyczyną? Już robię tak, że dwa razy grzeję świece przed odpaleniem.
Mój motor to ALH.

Re: do RALFI'ego

: czw gru 27, 2007 09:29
autor: RALFI
frafel pisze:U mnie gdy temp. spada poniżej zera zaczyna gorzej odpalać na zimnym. Aku jest nowy, codziennie też robię trasy po 60 km - powinien być doładowywany. A może coś innego może być przyczyną? Już robię tak, że dwa razy grzeję świece przed odpaleniem.
Mój motor to ALH.
Podłącz pod kompa i zobacz czy są błedy, kąt wtrysku czy dobry, czujniki itd. Pozdr

: czw gru 27, 2007 11:12
autor: TomTDI
METTJU,

czy przed wymianą paska zozrządu też były problemy z paleniem?

poza tym że dużo pali i ciężko zapala to jak silnik chodzi np. jaka jest Vmax?

: czw gru 27, 2007 18:05
autor: Boosterpl
ja u siebie wymienilem czujnik temp, oryginal w salonie skody 87zl i od razu lepiej pali, dluzej swiece nagrzewa i spalanie tez zmalalo

: pt gru 28, 2007 09:27
autor: METTJU
TomTDI pisze:METTJU,

czy przed wymianą paska zozrządu też były problemy z paleniem?

poza tym że dużo pali i ciężko zapala to jak silnik chodzi np. jaka jest Vmax?
przed wymiana tez tak palil. ale domyslam sie ze mechanik ktory wymienial mi pasek zalozyl go tak jak byl wczesniejszy i z tad te problemy jutro jade do innego machanika dam znac co bylo :) a co do vmax to nie wiem dzisiaj postaram sie sprawdzic

pozdrawiam

: pt gru 28, 2007 10:37
autor: TomTDI
METTJU,

Jak nikogo nie znajdziesz co auto uleczy to kraków/wieliczka nie jest tak daleko

goście co dali kartkę tez nie mają vaga - to jest wydruk z jakiegoś skanera obd

dlatego nie dają gwarancji że to zrobią

: sob gru 29, 2007 00:19
autor: GTO1
ja tez tak mam ze na cieplym musze krecic dłuzej a na zimnym pali odrazu , i zdaje mi sie ze zrobilo mi sie to po wymianie rozrządu . damcio151, mozesz mi pokazac na fotce gdzie znajduje sie ten zaworek N75 ?