Przejściówka do wtyczki wtryskiwacza z 1Z na ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

darkob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Przejściówka do wtyczki wtryskiwacza z 1Z na ASV

Post autor: darkob » pn gru 10, 2007 19:16

Witam,czy po takiej zmianie wtryskiwaczy(różne wtyczki) jeżeli zrobie przejściówke z 2 kabelków 10cm ze wsówkami będzie dobrze?Głównie chodzi mi i o to czy grubość kabelków ma znaczenie?zmieni sie oporność wtryskiwacza jeżeli kabelek bedzie grubszy od orginalnego?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 10, 2007 19:29

nic się nie stanie , ale ASV ma chyba taką samą wtyczkę jak 1Z



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pn gru 10, 2007 20:00

damcio151 pisze:le ASV ma chyba taką samą wtyczkę jak 1Z
Od 2002 roku sterujący od ASV ma nr 038 130 202 E i końcówkę dużą, czarną, półokrągłą z jednej strony. Starszy typ pasuje P&P (038 130 202 B).
Można ją uciąć i przelutować na stary typ. Biegunowość nie gra roli, można też zrobić przejściówkę.
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 20:02 przez jaro4444, łącznie zmieniany 2 razy.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn gru 10, 2007 20:02

jaro4444 pisze:Od 2002 roku sterujący od ASV ma nr 038 130 202 E i końcówkę dużą, czarną, półokrągłą z jednej strony.
przed 2002 miały taką samą :?: ... dobrze wiedzieć na przyszłość ( myślałem że wszystkie ASV mają taką samą jak 1Z )



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pn gru 10, 2007 20:14

damcio151 pisze:przed 2002 miały taką samą
Tak.
Podobnie jest z ALH przed i na początku 2002 mają starego typy, od jesieni 2002 nowego.
Na ALH z 2001 roku składałem bratu do AFN hybrydy 216 i pasowały P&P. Ja mam ALH z 2003 r. i już nowy typ kostki.
Ostatnio zmieniony pn gru 10, 2007 20:14 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt gru 11, 2007 01:33

jaro4444 pisze:
damcio151 pisze:przed 2002 miały taką samą
Tak.
Podobnie jest z ALH przed i na początku 2002 mają starego typy, od jesieni 2002 nowego.
Na ALH z 2001 roku składałem bratu do AFN hybrydy 216 i pasowały P&P. Ja mam ALH z 2003 r. i już nowy typ kostki.
ASV z Ibizy 6k2 mają jak 1Z


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości