Strona 1 z 2
					
				Downpipe AFN, jak wykonać, jaka średnica?
				: pn gru 10, 2007 16:03
				autor: wojtek_sari
				Panowie czeka mnie wymiana tłumików bo już leci wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba 

 W związku z tym chcę zrobić przelot i zkończyć go ori TDI, wydech jako tako opanowałem, nierdzewka 55mm, najlepiej gięta... Ale z downpipem stoje 

 Jaką srednice zrobić? Ma ktoś może jakieś fotki poglądowe? no forum znalazłem tylko do 1V 

 
			 
			
					
				Re: Downpipe AFN, jak wykonać, jaka średnica?
				: pn gru 10, 2007 16:07
				autor: mirass
				wojtek_sari pisze:Panowie czeka mnie wymiana tłumików bo już leci wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba 

 W związku z tym chcę zrobić przelot i zkończyć go ori TDI, wydech jako tako opanowałem, nierdzewka 55mm, najlepiej gięta... Ale z downpipem stoje 

 Jaką srednice zrobić? Ma ktoś może jakieś fotki poglądowe? no forum znalazłem tylko do 1V 

 
2,5 "
 
			 
			
					
				
				: śr gru 12, 2007 22:28
				autor: wojtek_sari
				mirass, a powiedz mi czy moge go zrobić na gintarce z jednego kawałka?? W sumie cały wydech palnuje robić gięty, więc to też bym mógł odrazu wygiąć, donry pomysł ?
			 
			
					
				
				: pt gru 14, 2007 08:49
				autor: mirass
				wojtek_sari pisze:mirass, a powiedz mi czy moge go zrobić na gintarce z jednego kawałka?? W sumie cały wydech palnuje robić gięty, więc to też bym mógł odrazu wygiąć, donry pomysł ?
potrzebujesz flansze pod wydech, jeśli planujesz turbo 130/150 to mam takowe
co do gięcia wydechu, to musisz mieć dostęp do giętarki rurowej. Jeśli wydech chcesz robić z kwasiaka to ciężko znaleźć giętarkę do rur kwasoodpornych.Taniej i szybciej wychodzi zastosowanie kolanek. Na wydech można dostać kwasiaka o ściance 2mm, co w efekcie obniży wagę wydechu względem stali, która swoje waży
 
			 
			
					
				
				: pt gru 14, 2007 19:51
				autor: dawid018
				mirass, lżejszy i twarlszy może i kwasiak jest ale ile kosztuje 
 
u mnie taka rurka kosztuje ponad 70zł metr 

 
			 
			
					
				
				: sob gru 15, 2007 03:00
				autor: Fido_dido
				a kto powiedział ze tuning jest tani 

 
			 
			
					
				
				: sob gru 15, 2007 09:14
				autor: dawid018
				Fido_dido pisze:a kto powiedział ze tuning jest tani 

 
a no nikt 

 
			 
			
					
				
				: sob gru 15, 2007 15:47
				autor: wojtek_sari
				dawid018 pisze:u mnie taka rurka kosztuje ponad 70zł metr 

 
 mi się akurat trafiła za 60 
 mirass pisze:eśli wydech chcesz robić z kwasiaka to ciężko znaleźć giętarkę do rur kwasoodpornych.
 miałem metaloznawstwo ale zeby do kwasiaka była inna gientarka to nie pamiętam 

 Wiem ze spawa sie inaczej, wiem ze cieżko coś z tego utoczyć no ale gięcie ;>
 
			 
			
					
				
				: sob gru 15, 2007 17:11
				autor: dawid018
				wojtek_sari, zwykła gietarka nie da rady wygiąć kwasówki.
było kilku odważnych co próbowali.albo pękała rura albo giętarka
			 
			
					
				
				: sob gru 15, 2007 17:20
				autor: wojtek_sari
				dawid018 pisze:wojtek_sari, zwykła gietarka nie da rady wygiąć kwasówki.
było kilku odważnych co próbowali.albo pękała rura albo giętarka
 i znowu jestem mądrzejszy 

 Będe robił u gościa co robi schody i poręcze i gnie takie rzeczy więc raczej sprzęt będize miał, a jak nie to pospawamy 

 
			 
			
					
				
				: ndz gru 16, 2007 23:23
				autor: dawid018
				wojtek_sari, możesz spróbowac też u kogoś kto robi powozy i bryczki konne.nie wiem jak u was ale u mnie jest dość dużo takich zakładów.
			 
			
					
				
				: śr gru 19, 2007 11:23
				autor: mirass
				ja wydech wykonałem z połączenia kolanek z rurą i jest oki..
wiem,że goście od balustrad gną kwasiaka - daj info czy dadzą rade coś takiego wygiąc itp
pozdro
			 
			
					
				
				: śr kwie 28, 2010 00:04
				autor: red_eyed_rider
				Odkop
Ma ktoś rysunek flanszy przykręcanej do turbiny? Chce zrobić wydech który narazie bedzie w turbo od AGR a potem ARL , czy w obydwu będzie taka sama flansza?
			 
			
					
				
				: śr kwie 28, 2010 18:52
				autor: Fahoo
				bedzie inna flansza w tej od agr musi sie zmiescic obudowa na wg-jest owalna
a od vnt jest poprosyu inna