Co tu jest nie tak i dlaczego (z VAG'a)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klekocix
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 17, 2007 23:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Co tu jest nie tak i dlaczego (z VAG'a)

Post autor: klekocix » ndz gru 09, 2007 16:45

Czy moglibyście spojżeć na to co pokazuje mi VAG?

Auto jedzie jak pocisk, ale niestety strasznie na czarno kopci niespalonym paliwem...

Robiłem również logi, ale że pierwszy raz w życiu to nie wyszły :( tak więc przestawiam to co udało mi wyszło :


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » ndz gru 09, 2007 16:57

Na moje 2.8 to trochę za duża dawka paliwa.


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz gru 09, 2007 19:26

mag2k3 pisze:Na moje 2.8 to trochę za duża dawka paliwa.
dokładnie .. już na gg rozmawiałem z klekocix, i wytłumaczyłem jak zmniejszyć dawkę



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 20:03

taa tylko ze ta dawka po zmianie pompy ustawiona byla na 4,6 (na rozgrzanym silniku) wlasnorecznie ja przestawialem :P


aha auto ma na hamowni 125KM i 320 Nm :D

wtrysk AFN + soft


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » ndz gru 09, 2007 20:16

klekocix, hej mam to samo kopci na czarno (mam AHU z wtryskami ASV + wirusik) nic nie zrobisz. Jest tylko jedno wyjscie odjac troszke mocy czyli wgrac inny soft wtedy przestanie kopcic.


Tylko BMW!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 20:37

zuczek pisze:klekocix, hej mam to samo kopci na czarno (mam AHU z wtryskami ASV + wirusik) nic nie zrobisz. Jest tylko jedno wyjscie odjac troszke mocy czyli wgrac inny soft wtedy przestanie kopcic.
mylisz sie kolego bo moze byc bezdymnie

wiadomo ze kazdy pusci baka ale tu sie robi zaslona dymna i o tylko po wymianie pompy

wczesniej na starej pompie bylo ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » ndz gru 09, 2007 20:52

jak kopci na czarno to nie jest wina tego ze paliwa za duzo tylko tego ze powietrza za malo :) bartek juz Tobie tlumaczylem wieksza sprezarka komp od afn i chip sensowny pare kucy przybedzie a dymienie oslabnie ;]



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 20:58

hehe mowisz tak jakbys juz nie chcial tej pompki:P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » ndz gru 09, 2007 21:04

Adamm pisze:hehe mowisz tak jakbys juz nie chcial tej pompki:P
Adas pytanie jest co jest nie tak a nie czy chce czy nie chce sprawdzic jak sie bedzie u mnie sprawowala :)

Tak wiec mowie GT17VB/VA komp chip i przestanie kopcic :)

Albo poprostu sam chip w ktorym sie zetnie na tyle dawki zeby nie kopcil :)

A co do podmianki to czekam na decyzje bartka tak swoja droga robiac OT



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 21:08

jak chcesz podmienic to widze Cie za 20 min bo Bartek juz jedzie ;p
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 21:12 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » ndz gru 09, 2007 21:13

Adamm pisze:jak chcesz podmienic to widze Cie za 20 min bo Bartek juz jedzie ;p

co gdzie jak :) dzisiaj ?? a on wie o tym ze podmieniamy ???



zuczek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
Kontakt:

Post autor: zuczek » ndz gru 09, 2007 21:13

Adamm, mi kopci na czarno powyzej 3tys obrotow. Jak mu przycisne to puszcza dyma czarnego. Nie chce zmniejszac mocy to co zrobic z tym powietrzem?


Tylko BMW!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz gru 09, 2007 21:16

Zuczek wiem jak kopci podkrecony tdi

ci z hamowni tez wiedzieli, a przy pomiarze zrobilo sie czarno na hali ze az oni byli w szoku


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

darkob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: darkob » ndz gru 09, 2007 21:48

A dlaczego zmieniliście pompe jeżeli na starej nie było dymu ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości