Brak mocy w 2.5 Tiptronic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Deloox
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
- Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
- Kontakt:
Brak mocy w 2.5 Tiptronic
Witam. Piszę w imieniu kolegi, bo kupił passata b5 2,5tdi z automat triptronic. Problemy są dwa. Pierwszy to to, że passat w pewnym momencie zaczyna zamulać i 120 to jest maks prędkość, z czego zwalnia do 70 sam i ciężko jest go pogonić. Jakiś mechanik mu powiedział, że to może być przepływomierz. Drugi problem: Skrzynia automat, zmieniono olej. Na zegarach pojawia sie jaki bieg jest wrzucony i zaznaczony na czarno. Po kilku minutach samochód traci moc. gaz w dechę, a on gorzej niż mój 1y. Znaczki oznaczający bieżące bieg robią się w negatyw, wszystkie zaznaczone na czarno, skrzynia chodzi dobrze , ale słychać delikatne dźwięki ( niewiem jak to nazwać).
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 03:14 przez Deloox, łącznie zmieniany 1 raz.
moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Raczej nie... Chyba, że kable (poluzowana wtyczka czy coś takiego). Przepływka nagle nie siada (jeśli nikt do środka śrubokręta nie pchał). Jak jest zużyta to auto jest zwyczajnie słabsze i tyle.Deloox pisze:Jakiś mechanik mu powiedział, że to może być przepływomierz
Jak zalał 2 litry mnie to może być powód. Dolejcie olej, podepnijcie do VAG'a i coś będzie wiadomo.
Pozdrawiam.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Kolega miał kiedyś BMW 520i, silnik 2.0 - 6 cylindrow , chyba 150KM w automacie. Wracając z Warszawki, nagle samochod zwolnił, coś mu się tam pozapalało na wyświetlaczach i nie szło jechać szybciej niż 40km/h. Jeździł po serwisach - wszędzie diagnoza - skrzynia do wymiany - 9tyś zł. W końcu trafił na dobry serwis i okazało się, że zapchany był jakiś durny filterek w skrzyni, kosztujący 15 zł. Brak było lub było za małe ciśnienie oleju i skrzynia przechodzila w tryb awarynjy. Bardzo prawdopodobne, że tu także dzieje się podobnie, przy za niskim poziomie - brak ciśnienia.
Ostatnio zmieniony pt gru 07, 2007 20:52 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości