Notlauf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marek.pl3
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 19:24
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Notlauf
Wiem, że ten temat już był wiele razy, ale proszę o pomoc, bo dzisiaj popołudniu wyjeżdżam w dłuższą trasę i chciałbym sprawdzić co może być przyczyną, bo nie daje mi spokoju. Wczoraj czytałem wiele postów i wynika, że to notlauf, tylko jak to sprawdzić zamieniając zaworki N75 i N18, jeden znalazłem między filtrem paliwa i powietrza i miał literkę A na końcu czyli to chyba N75 a drugi był niżej w głębi ale numeru nie mogłem odczytać. W jaki sposób mam je zamienić ? wykręcać czy tylko wężykami zamienić. Chciałbym zacząć od tego a póżniej gdyby się okazało że N75 to go wyczyścić. Zaznaczam że obydwa są czarne (silnik AFN). Jak mam to zrobić ? Przewody już sprawdziłem. Czytałem coś o gruszce i sztangli, ale nie wiem gdzie to się znajduje i jak to wygląda (to mój pierwszy diesel i mam go od 2 m-cy).
Podaje nr gg 6160832
[ Dodano: 06 Gru 2007 11:59 ]
Pomóżcie Koledzy, chciałbym zaraz zacząć naprawe
Podaje nr gg 6160832
[ Dodano: 06 Gru 2007 11:59 ]
Pomóżcie Koledzy, chciałbym zaraz zacząć naprawe
Ostatnio zmieniony czw gru 06, 2007 11:34 przez marek.pl3, łącznie zmieniany 1 raz.
wężyki raczej nie wystarczą więc bedziesz chyba musiał wykręcić i zamienić miejscami
jednak pierburg rzadko się psuje...
na początek sprawdź czy sztanga działa OK
turbiny szukaj tego z tyłu silnika
tu masz foto z bliska sztangi:)
po uruchomieniu silnika sztanga ma zostać wciągnieta do gruszki na około 2cm
po zgaszeniu szybko powinna opaść
na zimnym silniku spróbuj złapać za sztange i wciągnąć do gruszki pokonując jednostajny opór sprężyny - bez zacięć, po puszczeniu powinna szybko "odbić"
jednak pierburg rzadko się psuje...
na początek sprawdź czy sztanga działa OK
turbiny szukaj tego z tyłu silnika
tu masz foto z bliska sztangi:)
po uruchomieniu silnika sztanga ma zostać wciągnieta do gruszki na około 2cm
po zgaszeniu szybko powinna opaść
na zimnym silniku spróbuj złapać za sztange i wciągnąć do gruszki pokonując jednostajny opór sprężyny - bez zacięć, po puszczeniu powinna szybko "odbić"
- marek.pl3
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 19:24
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
typowy notlauf, tylko, że pojawił się 2 razy, dzisiaj przejechałem ok. 50 km cisnąłem do 4 tys. obrotów i nic. Nie wiem już co może być grane, wczoraj wyczytałem, że PSJ szkodzi, a ostatnie 1000 km zrobiła żona jeżdżąc po śniegu 60-80 km/h. Zaraz wyjeżdżam na Węgry i zobaczymy czy dalej vędzie notlauf czy nie. Jutro wracam także się odezwe czy było ok
[ Dodano: 07 Gru 2007 20:32 ]
no i znowu notlauf, ale po bardzo szybkiej jezdzie i nie caly czas, srednio jeden na godzine po przejechanych 800 km. Jutro jade na vaga do jednego z forumowiczów zobaczymy co sie pokaze, co proponujecie zeby sprawdzic ?
[ Dodano: 07 Gru 2007 20:32 ]
no i znowu notlauf, ale po bardzo szybkiej jezdzie i nie caly czas, srednio jeden na godzine po przejechanych 800 km. Jutro jade na vaga do jednego z forumowiczów zobaczymy co sie pokaze, co proponujecie zeby sprawdzic ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości