Problemy z rannym odpalaniem, brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ARAPACHO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:41
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Problemy z rannym odpalaniem, brak mocy

Post autor: ARAPACHO » czw gru 06, 2007 00:43

Panoiwe mistrzowie kierownicy prowadzący VW. POsiadam Golfika 1,9TDI z 1994 roku. I mam z nim małe ż etak powiem kłopoty. Zacznę od tego, że rano żeby mi zapalił muszę troszkę pokręcic rozrusznikiem, dopiero wtedy zapala i puszcza sobie dość dużą chmurkę dymu. Nie wiem być może jest to wina świec żarowych bo ich nigdy nie sprawdzałem bo mam wóż od niedawna. Kolejny problem to już nie wiem w czym leży. On nie pojedzie mi więcej jak 140km/h. Nie wiem dlaczego może to wina wtrysków albo bóg wie czego. Jet staki moment, że jakby łapał powietrze czy cos takiego. Jeżeli chce mu dodac szybko gazy przy 140 to tak jakby słabł, ale jak dodaje powoli to delikatnie się rozpędza.
Pomóżcie jak możecie
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 02:48 przez ARAPACHO, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw gru 06, 2007 01:10

Rzuć temat do działu TD i TDI napewno mktoś ci pomoże.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw gru 06, 2007 01:39

jeżeli chodzi o problemy z uruchomieniem zimnego silnika to w tym temacie jest sporo i warto abyś to sobie poczytał : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570

jeżeli chodzi o
ARAPACHO pisze:On nie pojedzie mi więcej jak 140km/h. Nie wiem dlaczego może to wina wtrysków albo bóg wie czego. Jet staki moment, że jakby łapał powietrze czy cos takiego. Jeżeli chce mu dodac szybko gazy przy 140 to tak jakby słabł, ale jak dodaje powoli to delikatnie się rozpędza.
Pomóżcie jak możecie
to wygląda mi to, że przy tej prędkości wchodzi w tryb awaryjny czyli łapie tzw. "notlauf" a pewnie po wyłaczeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu przyspiesza normalnie aż do osiągnięcia tej prędkości tj. 140 km/h i replay.
O tym również znajdziesz wyczerpujące odpowiedzi wpisując w wyszukiwarkę "notlauf", "N75".



ARAPACHO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:41
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: ARAPACHO » czw gru 06, 2007 19:42

Dzięki panowi ebędę szukał

[ Dodano: 06 Gru 2007 19:10 ]
A możecie mi powiedzieć albo poradzić gdzie mogę podjechać sprawdzić go vagiem. Jetsem z okolic Wrocławia. Bo tych błędów t oja się naczytałem kurde za dużo i nie wiem od czego mam zacząć. Z góry dziękuje :bigok:

[ Dodano: 06 Gru 2007 23:23 ]
Szukam i szukam i nie wiem dokłądni egdzie jest ten N75 w którym to jest miejscu i jak to wyczyścić czy tam zmostkować. POmóźcie jakimś zdjęciem. To jest golfik 3 1,9TDI 90KM silnik 1Z

[ Dodano: 07 Gru 2007 23:03 ]
Panowie poratujcie. Znalazłem tego bydlaka N-75, a teraz który przewód z którym mam połączyć żeby go sprawdzić. Po jedenj stronie on ma jeden wężyk a po drugiej dwa.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob gru 08, 2007 00:06

tu masz link do porady w sprawie tego elektrozaworu a na pierwszej stronie pod jej koniec masz zdjęcie gdzie on się znajduje tj. z prawej strony przegrody czołowej patrząc od strony przodu samochodu - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... czenie+n75
zmostkuj przewód czerwonym przeplotem z tym z niebieskim (albo są to przeploty albo cienkie nitki w tych kolorach na tych przewodach o ile się nie mylę)
Ostatnio zmieniony sob gru 08, 2007 00:10 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » sob gru 08, 2007 00:16

Sztomel pisze:tu masz link do porady w sprawie tego elektrozaworu a na pierwszej stronie pod jej koniec masz zdjęcie gdzie on się znajduje tj. z prawej strony przegrody czołowej patrząc od strony przodu samochodu - http://forum.vwgolf.pl/vi...czyszczenie+n75
Tylko trzeba zaznaczyć że w MK3 to dotyczy tylko 110 konnych silników. 1Z i AHU mają zupełnie co innego.
ARAPACHO, looknij tu jesli masz 90 KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=69123
Tam jeszcze pisaliśmy parę rzeczy o przepływce (co też może być powodem nieprzekraczania 140). Mój nie chciał przekraczać 155 ale ją wyczyściłem i szedł znacznie lepiej. Tam opisane jak wyczyścić (rok minął i dalej zapieprza jak należy, więc gra warta świeczki).
Jeśli masz 90 KM to zaworek wygląda tak: Obrazek
Pozdrawiam.

[ Dodano: 07 Gru 2007 23:20 ]
ARAPACHO pisze:To jest golfik 3 1,9TDI 90KM silnik 1Z
ARAPACHO pisze:anowie poratujcie. Znalazłem tego bydlaka N-75
Jeśli patrzyłeś na poradę w zamieszczonym przez Sztomela linku, to nalazłeś N18, tj zawór recyrkulacji spalin. Przekładanie węży dotyczy tylko silników z turiną o zmiennej geometrii łopatek kierownicy, więc nie naszych 1Z.
Looknij w ten temacik co Ci podałem powyżej. Tam jest opisane którw przewody wypiąć z zaworka i połączyć ze sobą kawałkiem rurki (choćby wkładu od żelowego długopisu.
Pozdrawiam.



ARAPACHO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lut 20, 2007 18:41
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: ARAPACHO » wt gru 11, 2007 00:25

Wielkie dzięki będę szukał i próbował

[ Dodano: 12 Gru 2007 16:30 ]
Panowie a jak mam sprawne świece żarowe i dalj nie pali to może być wina przekaźnika czy czego bo już nie wiem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości