Strona 1 z 1

Silnik zgasl

: śr gru 05, 2007 20:39
autor: gwóźdź
wszoraj przy jeżdzie z przyszepą podczas cofania nagle zgasł silnik i kontrolki licznika i tak zostało. przy porzekręcenu kluczyka kontrolki licznika niezapalająsie i nieodpala silnik .rozrusznik , światła i dmuchawa działają normalnie po przekęcenu kluczyka, wymieniłem bespiecznik nr.17 ale niewykluczam że mugłbyć już wsześniej spalony, przepalony był też ten durzy bespiecznuk w górnej części skrzynki - zmiana nic niezmieniła, bardzo szybko pozładowałsie terz akumulator tak około 5 min i prawie był wyczerpany ale ne od kręcenia tak dla jasnosci niesprawdzałem jeszcze stacyjki , poradzcie gdzie szukać usterki

: śr gru 05, 2007 21:08
autor: mular
Jak masz fabryczny alarm to bym od niego zaczal a jak nie to moze ktorys z przekaznikow.

[ Dodano: 05 Gru 2007 20:09 ]
Od grzania tylnej szyby kiedys mi padl i rozładował aku.

: śr gru 05, 2007 21:26
autor: Tomek
rozrusznik, lub co tez mozliwe oberwanie płyt w akumulatorku(z autopsji)
skoro jechales z przyczepą to moze od niej zacnizj szukać??

Re: potrzebna pomoc

: śr gru 05, 2007 23:07
autor: ilio
gwóźdź pisze:wszoraj przy jeżdzie z przyszepą podczas cofania nagle zgasł silnik i kontrolki licznika i tak zostało. przy porzekręcenu kluczyka kontrolki licznika niezapalająsie i nieodpala silnik .rozrusznik , światła i dmuchawa działają normalnie po przekęcenu kluczyka, wymieniłem bespiecznik nr.17 ale niewykluczam że mugłbyć już wsześniej spalony, przepalony był też ten durzy bespiecznuk w górnej części skrzynki - zmiana nic niezmieniła, bardzo szybko pozładowałsie terz akumulator tak około 5 min i prawie był wyczerpany ale ne od kręcenia tak dla jasnosci niesprawdzałem jeszcze stacyjki , poradzcie gdzie szukać usterki

wymien kostke pod stacyjką

: śr gru 05, 2007 23:10
autor: Grzesiekk1982
gwóźdź, a może kostka stacyjki?

: czw gru 06, 2007 00:08
autor: jaszczur
mular pisze:Jak masz fabryczny alarm to bym od niego zaczal
dokładnie w tu masz poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75824

: czw gru 06, 2007 21:12
autor: gwóźdź
problem wyjaśniony :okej: , stacyjka była ok, przyczyną był fabryczny alarm na jednym z dwóch dużych przekaźników był zimny lut. ale zastawiające jest to że tak szybko rozładował sie akumulator, dodam że jak przestało wszystko działać kable główne w skrzynce zaczeły sie mocno grzać to terz jest zastawiające. a tak dla niewiedzących jak poradzić sobie jerzeli zajdzie taka przypadłość w waszym golfie to zrobiłem taki mały patęcik - podłączyłem kabelkiem zawór pompy do plusa aku i zapalił , w tej opcji jest zamulony ale napewno dojedziesz do domu bez wzywania pomocy. miałem taką przypadłość w tamtym roku w belgji i wtedy też tak wruciłem do domu tylko wtedy musiałem oddać auto w polsce do elektryka a on niepowiedział co było przyczyną awari i skasował 200 zł . teraz jestem bogatrzy o 200 zł :grin: i wiem gdzie mam alarm, podziąkowana za pomoc zaras pykne wam punkciki :pub:

: pt gru 07, 2007 00:18
autor: jaszczur
gwóźdź pisze:w waszym golfie to zrobiłem taki mały patęcik - podłączyłem kabelkiem zawór pompy do plusa aku i zapalił
przerabiałem to,min dzięki temu doszedłem do przyczyny opisanej w faq :bajer:

: ndz gru 09, 2007 15:57
autor: gwóźdź
przypomniałem sobie o jednej żeczy , przy odkręcanu alarmu zauwarzyłem że do alarmu było przykręcone takie ustrojstwio z podłączoną wtyczką na trzy kable i jest tam wejście jakby na wężyk taki jak od centralnego , co to jest ?