Strona 1 z 1

Głosniejsza praca po remoncie

: wt gru 04, 2007 21:10
autor: anton:-)
Witam wszystkich mam pytanka czy jak sie zrobi generalny remoncik silnika to czy bedzie on głosniej klepał mam wrazenie ze tak jakby był za mocno zapłan przyspieszony i sa głosne stuki spalania ale nic przed remontem pompa nie kreciłem czy to normalne ze po remoncie trzeba mu troche zapłon opóznic . prosze o szybka odpowiedz :food:

: śr gru 05, 2007 11:29
autor: Marcin_87
no ja się spotkałem z opóźnianiem zapłonu po remoncie choć był tak samo ustawiony jak przed

: pt gru 07, 2007 23:03
autor: anton:-)
pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!! :grrr:

: sob gru 08, 2007 14:02
autor: meverick
anton:-), mi po kapitalce tez głośniej chodzi i tez usłyszałem że mam źle ustawiony zapłon ale silnik mi odpala normalnie i nie grzeje się. Głośniejsza praca może być spowodowana wzrostem ciśnienia sprężania ( ja miałem na jednym cylindrze 12atm a teraz jest 31 ) , wcześniej silnik pracował mi bardzo miękko ale nie miał ciśnień w cylindrach, teraz chodzi dość "twardo" ale ciśnienie jest juz OK. Najlepiej pojedź do jakiegoś pompiarza i niech sprawdzi - ja byłem i powiedział że jest OK, więc dalej jeżdżę :bigok:

[ Dodano: 08 Gru 2007 13:03 ]
a pytanie tez o ile głośniej Tobie silnik pracuje...

: sob gru 08, 2007 16:58
autor: anton:-)
koledzy nie słysza róznicy ale ja niestety tak ze pracuje głosniej chyba jestem jakis przewrazliwiony

: sob gru 08, 2007 17:17
autor: gienekp007
na bank pracuje głośniej po remoncie. Też tak miałem, remont silnika spowodowany był ścięciem klina i przed remontem miał bardziej miękką pracę chodź ciśnienie też było ok ale nie takie duże jak po remoncie w okolicach 34 atm. Może to temu że wzrosło ciśnienie. Palił dobrze i przejeździłem tak rok ( ustawiany był książkowo na zegar). Po ok 1,5 roku zajechałem do mechanika innego ( czytaj lepszego ) i on mnie się pyta czy go nie ciągałem bo tak pracuje jakby rozrząd przeskoczył wiec go sprawdził i klin na wale. okazało się że ok więc opóźnił pompę i teraz może ciut gorzej pali ( 2 obr. wału na ciepłym, na zimnym od strzała) ale o niebo lepiej się zbiera. Dynamika jest 2 razy lepsza, troszkę kopci na zimnym ale podejrzewam z e to para i co najważniejsze jak się nagrzeje to chodzi ciszej jak nie jeden TDI i nie telepie tak budą jak przy twardej pracy silnika ( Aż miło posłuchać ). Moja rada to jedź do pompiarza tylko takiego z doświadczeniem co się zna na rzeczy.