Strona 1 z 1
Zmiana map startowych w ALH
: ndz gru 02, 2007 23:13
autor: PinkFloyd
mam pytanie czy zmiana map startowych w ALH pomorze dla leprzego odpalania silnika na zimnym??. Bo wiem ze jak zle odpala na ciepłym to pomaga ale czy pomoże na zimnym??? Objaw standardowy . Jak stoi min 5-6h do trzeba krecic ok 3-4 sekundy załapuje i jak sie zgasi to przez nastepne 4 godziny pali za zabkiem na zimno i na ciepło. Po mocnym ostygnieciu znów kreci sie po 3-4sekundy. Pechezyków powietrza w ukąłdzie paliwowym nie ma. Dzieki za pomoc
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Kąt wtrysku jest w normie.
Re: Zmiana map startowych w ALH
: wt gru 04, 2007 09:52
autor: mirass
PinkFloyd pisze:mam pytanie czy zmiana map startowych w ALH pomorze dla leprzego odpalania silnika na zimnym??. Bo wiem ze jak zle odpala na ciepłym to pomaga ale czy pomoże na zimnym??? Objaw standardowy . Jak stoi min 5-6h do trzeba krecic ok 3-4 sekundy załapuje i jak sie zgasi to przez nastepne 4 godziny pali za zabkiem na zimno i na ciepło. Po mocnym ostygnieciu znów kreci sie po 3-4sekundy. Pechezyków powietrza w ukąłdzie paliwowym nie ma. Dzieki za pomoc
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Kąt wtrysku jest w normie.
korekta map startowych pomaga przy problemach z paleniem ciepłego silnika
jaką masz dawkę na biegu jałowym? świeczki oki ?
pozdrawiam
mirass
: wt gru 04, 2007 21:13
autor: Valdi1104
U mnie objaw ten sam, też ALH jak postoi kilka godzin to musze dluzej kręcic. Wymienione swiece, filtr paliwa też ale ostatnio zauważyłem pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym od filtra. Moze w tym tkwi problem??
: śr gru 05, 2007 22:02
autor: PinkFloyd
Valdi1104 pisze:U mnie objaw ten sam, też ALH jak postoi kilka godzin to musze dluzej kręcic. Wymienione swiece, filtr paliwa też ale ostatnio zauważyłem pęcherzyk powietrza w przewodzie paliwowym od filtra. Moze w tym tkwi problem??
To nie wina pecherzyków, kolega z serwisu VW powiedział miz e jak wszystko jest ustawione na ganz super i nie ma błedow i na ciepło pali od zabka to wina rozrusznika- ponoc to standard. Nie wierzyłem mu przeciez rozrusznik kreci i wg mnie szybko. On mowił zew 1 sekunde powinien z 10 razy obrucic silnikiema u mnie tak nie było. Ja jako niedowiarek wymontował swoj rozrusznik ze swojego Mk IV TDI i dał na podmiankę. I co rano lekko dotknełem kluczyka i od kopa zapalił
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
Od razu stary rozrusznik do elektryka okazało się ze szczotko trzymacz do wymiany i tuleje rzorusznika. Za robote zapłaciłem 150zł i teraz za kazdym razem na zimno od strzała
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
A juz myslałem ze nie wiem co sie stało
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Az mi sie nie chce wierzyc ze tak pomogło mimo ze na słuch krecił dobrze. Widac diesel lubi jak mieszanka szybko sie spreza. Ale juz po kłopocie
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
: śr gru 05, 2007 22:35
autor: mular
PinkFloyd pisze:Widac diesel lubi jak mieszanka szybko sie spreza.
bez urazy ale samo powietrze.
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)