Strona 1 z 1
1Y Minimalna wysokosc glowicy po splanowaniu
: czw lis 29, 2007 23:42
autor: daaroo
Poszukuje informacji o minimalnej wysokosci glowicy od silnika 1Y. Kupilem uzywana glowice, poczym dalem ja do splanowania przed montazem i nie wiem czy ktos nie przedobrzyl.
: pt lis 30, 2007 00:38
autor: souler
no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.
: pt lis 30, 2007 11:22
autor: daaroo
souler pisze:no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.
dlatego sie pytam, bo nie wiem czy to normalne ze kolektor wydechowy wystaje 1mm poza splanowana powierzchnie glowicy.
: pt lis 30, 2007 20:58
autor: ventil
daaroo pisze:souler pisze:no bez przesady. planowanie to tylko wyrownanie, a nie zaraz zjezdzanie o milimetr, chyba, ze juz wczesniej byla robiona z 5 razy.
dlatego sie pytam, bo nie wiem czy to normalne ze kolektor wydechowy wystaje 1mm poza splanowana powierzchnie glowicy.
W tym silniku (z komora spalania w głowicy) nie nie możesz splanować tak by zamkniete zawory wystawały ponad powierzchnie głowicy. Dużo osób błędnie dobiera w takich sinikach grubszą uszczelke po splanowaniu (co jest błędem w sztuce) - w tyego typu silnikach dobiera sie uszczelke w zależności od tego ile wystaja tłoki powyżej bloku w GMP (górnym martwym punkcie) - i tylko na podstawie tego dobiera się uszczelke.
: sob gru 01, 2007 00:40
autor: daaroo
ventil pisze:W tym silniku (z komora spalania w głowicy) nie nie możesz splanować tak by zamkniete zawory wystawały ponad powierzchnie głowicy. Dużo osób błędnie dobiera w takich sinikach grubszą uszczelke po splanowaniu (co jest błędem w sztuce) - w tyego typu silnikach dobiera sie uszczelke w zależności od tego ile wystaja tłoki powyżej bloku w GMP (górnym martwym punkcie) - i tylko na podstawie tego dobiera się uszczelke.
OK, Konkretnie napisane
Jeszcze jedna sprawa dotyczaca komor spalania, gdyz maja mikropekniecia. Dajac glowice do splanowania kazalem zrobic wsystko na tip top, jednak komor nie ruszyli-twierdzac ze nie trzeba.
: sob gru 01, 2007 01:02
autor: vagin5
bo nie etrzeba, zmień je przejedź ze 100 km i zdejmi głowicę. za pewne będą też te nowe popekane.
: sob gru 01, 2007 01:08
autor: daaroo
w takim razie to by bylo tyle w tym temacie
Za pomoc wszystkim wielkie dzięki
: czw gru 06, 2007 00:01
autor: ventil
vagin5 pisze:bo nie etrzeba, zmień je przejedź ze 100 km i zdejmi głowicę. za pewne będą też te nowe popekane.
A to ciekawa teoria - chyba jak te komory są wystrugane z drewna to popękaja po 100 km. Zdejmowałem głowice po naprawach po 30 - 50tyś km i forkomory nie miały pękniec...
: czw gru 06, 2007 00:21
autor: vagin5
chyba jak te komory są wystrugane z drewna
tak jak twoja głowa,
przyłuż sobie do głowy palnik i potrzym przez godzinkę ;] ciekawe co się stanie. peknięty kamerton normalny kamerton
: czw gru 06, 2007 00:49
autor: euglen
vagin5 pisze:peknięty kamerton normalny kamerton
NIe prawda!!!
ventil pisze:Zdejmowałem głowice po naprawach po 30 - 50tyś km i forkomory nie miały pękniec...
Zgadzam się w zupełności,
Ventil wydaje mi się, że dalsza dyskusja na ten temat z użytkownikiem
vagin5, nie ma najmniejszego sensu.... Co zresztą można wywnioskować po jego ostatnim poście....
: czw gru 06, 2007 00:54
autor: vagin5
golfiarze...