Strona 1 z 2
					
				jakie przyspieszenie i elastyczność w SB
				: czw lis 29, 2007 00:05
				autor: tomaszu
				witam.czy ktoś może zna dane silnika 1.6 tdi 80 km?mianowicie najbardziej interesuje mnie przyspieszenie i elastyczność tego silnika.dziek. 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 06:44
				autor: Sztomel
				a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI" ? i skąd w Twoim opisie Auto:  fire & ice TDI skoro masz silnik SB ?
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 09:04
				autor: Gitner
				TU jest troche info jak i na glownej stronie 
www.vwgolf.pl 
Sztomel pisze:a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI"
Nie zna sie.. nowicjusz, posiedzi troche na forum to sie poprawi 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 09:11
				autor: Virus177
				Sztomel pisze:a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI" ?
chlopak pewnie chcial napisac TDic ale chyba mu nie pyklo 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 12:01
				autor: Lukas-182
				Porządny silniczek. Turbosprężarka T2 albo K24, wszystkie OK, ale K24 lepsza 

 Poza tym intercooler. Super podstawa do modów. Spalanie w granicach 6l, przyspieszenie coś około 11-12sek, dokładnie nie wiem. Ale no problem można zejść poniżej 10sek, wiem, bo sam w swoim JP zszedłem poniżej 10sek  

 , a w SB jeszcze łatwiej i bezpieczniej osiągnąć ta granicę.
Co do oznaczenia 1.6TDI, to musisz wiedzieć, że jest różnica pomiędzy dużą literą "I", a małą literą "j", mianowicie, duża litera "I" oznacza silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a mała litera "i" lub "ic" oznacza intercooler. Silników diesla 1.6TDI z bezpośrednim wtryskiem nie było, TDI zaczynały się od 1.9 litra.
Więc radziłbym zmienić opis, proponuję SB + IC, albo 1.6TD + IC lub 1.6TDic. 
Pozdrawiam.
 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 14:20
				autor: Cinek
				Sztomel pisze:a gdzie Ty znalazłeś taki silnik "1.6 TDI" ? i skąd w Twoim opisie Auto: fire & ice TDI skoro masz silnik SB ?
ale robicie problem z głupoty. ile już razy to było poruszane
Lukas-182 pisze:Więc radziłbym zmienić opis, proponuję SB + IC, albo 1.6TD + IC lub 1.6TDic. 
przecież ma w opisie SB, po co jeszcze dopisywać jakie znaczki ? przecież każdy w miare obeznany z tematem wie co to za silnik
ja mam napisane TDI, i co powiecie że nie było TDI w dwójce ?
a pozatym zwróćcie uwage że to jakby nie było jest rarytas, bo F&I napędzane SB mało było a nie czepiać sei znaczków
 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 15:01
				autor: Lukas-182
				Cinek,  TDI w dwójce, chyba tylko po swapie, w serii tego nie wypuszczali, chyba, że się mylę 
Po drugie nie czepiam się znaczków, sam mam JP + T3, a widziałeś taki silnik ?? ale masz racje, że może zostać SB, znawca będzie wiedział o co chodzi 
Pozdro...
 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 15:33
				autor: Cinek
				JP+T3 to dalej JP tylko z dołożonym osprzętem:) nigdy to nie bedzie seryjny TD, bo blok ma inny troche
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 15:47
				autor: BENITO
				Tak samo JR nigdy nie będzie SB nawet po dołożeniu icka, bo ma inaczej ustawione kąty otwarcia czy zamknięcia zaworów 
Tak ode mnie, spalanie w tych warunkach to 5l/100km 50/50 trasa/miasto osobno to 5,5-6 miasto a 4,5 trasa bez oszczędzania silnika. Silnik znosi dużo, np. jazdę na trójce pod górkę od 1500 rpm. Powyżej 2500rpm czuć że jedzie bo wtedy turbina zaczyna porządnie ładować i w serii stać je na przegonienie spod świateł dwulitrowych limuzyn.
V-max pewne na ciężkich kołach 15" i oponkach 195/50 to 185 km/h w 1 osobę (140kg) na prostej). Chociaż podejrzewam że na lżejszych 185/60 14-stkach pójdzie 190.
 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 15:59
				autor: tberent
				BENITO pisze:Tak samo JR nigdy nie będzie SB nawet po dołożeniu icka, bo
 ja tam sie chetnie z Tobą ustawie na kresce swoim JR 

 
			 
			
					
				
				: czw lis 29, 2007 17:28
				autor: BENITO
				Ja nie dłubałem w silniku i spalanie mnie satysfakcjonuje. do przechwałek masz inny temat.
			 
			
					
				
				: pt lis 30, 2007 00:22
				autor: kalasz20
				U mnie w serii czasy do 100km/h to 10.5s - 11s , spalanie średnie miasto krótkie odcinki lato 6.4L , teraz zimą to nawet 7.2L , ale sobie nie żałuję , czerpię przyjemność z jazdy.
Pozdr
			 
			
					
				
				: pt lis 30, 2007 00:52
				autor: Krzylu
				teraz zimą to nawet 7.2L 
łooo w morde rtle to moj niechce zjesc 
a 4,5 trasa bez oszczędzania 
tyle tymbardziej 
Turbosprężarka T2 albo K24,
pokaz mi SB ktory seryjnie ma K24  
 
katalogowo 13,2s do 100kmh i 169kmh vmax
 
			 
			
					
				
				: pt lis 30, 2007 09:11
				autor: BENITO
				W SB były montowane K14 lub T2, K24 to odpowiednik Garetta T3 montowanego w JR.
Pytanie do fachowców: jakie turbinki są lepsiejsze w naszych klekotach, Garetty czy KKK i czy w większej turbinie typu T3 lub K24 da się zamontować chłodzenie wodą z SB?