Wpięcie wskaznika od turbo w wężyk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Wpięcie wskaznika od turbo w wężyk

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 15:59

Tego pytanie nie znajde w szukaj wiec pytam.

Bo chcialem podlaczyć wskaznik do turbo i mam sie wpiąc z ten wężyk od turbiny co idzie do pompy???
a chwilowo sciagnolem ten weżyk od pompy i wpiolem wskaznik pod sama turbine.

Ma cos do rzeczy ze nie jest polaczony z pompa w tym momencie???

musze chyba kupic trójnik


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr lis 28, 2007 16:20




Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr lis 28, 2007 16:22

na wstępie: Jakbyś dobrze poszukał to na pewno byś znalazł, ja też kiedyś szukałem jak wpiąć wskaźnik doładowania i znalazłem górę informacji.

A więc tak. Wskaźnik, a raczej wężyk musisz wpiąć poprzez TRÓJNIK w ten wąż co idzie z kolanka dolotu powietrza do grzybka na szczycie pompy wtryskowej. Trójnik musi mieć zwężkę na jednym z końców i w ten koniec wpinasz rurkę od wskaźnika, bo inaczej będzie ci drgać wskazówka w wskaźniku.
-pawlo111 pisze:Ma cos do rzeczy ze nie jest polaczony z pompa w tym momencie???
Ma i to DUŻO, bez tego podłączonego wężyka nie działa układ LDA odpowiedzialny za zwiększenie dawki paliwa z chwilą zwiększania ciśnienia doładowania (ta gruszka na szczycie pompy), co za tym idzie mniejsza moc i osiągi...

Nie wiem czy już się bawiłeś z układem LDA, ale jest pewien fajny mod, który daje niezły wzrost mocy... :)

pozdrawiam.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 16:28

aha to by tlumaczylo ze mi tylko do 0.8 dmuchneło???


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr lis 28, 2007 16:30

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
tu znajdziesz + dodatki wystarczy poszukac



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr lis 28, 2007 16:58

-pawlo111 pisze:aha to by tlumaczylo ze mi tylko do 0.8 dmuchneło???
NOM, im więcej paliwa, tym szybciej wylatują spaliny i mocniej napędzają turbosprężarkę.
Nie miałeś podłączonego LDA, więc dawka paliwa nie została zwiększona.

Jakie masz turbo?? Jak zwiększyłeś ciśnienie maksymalne, MBC ??

Jeszcze jedno, ciśnienie maksymalne pokaże ci dopiero na piątym biegu, gaz w podłogę i jazda. Ja mam aktualnie ustawione na 1.3 bara :helm:



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr lis 28, 2007 17:04

Lukas-182 pisze:1.3 bara
:prayer:
długo bawiłeś sie z MBC zeby dojść do takiego ciśnienia ??



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr lis 28, 2007 17:11

m.s, jakieś dwa miesiące, stopniowo zwiększałem ciśnienie, zacząłem od 0,9Bara, chciałem skończyć na 1,1 bara, ale ludzie z forum pisali, że za takim turbo to śmiało można na 1,3bara. No i ustawiłem na 1,3 bara. Zajęło mi to jakieś 5-6tygodni, co tydzień zwiększałem o 0,1 bara, i przez tydzień testowałem. Teraz już latam na 1,3 jakiś miesiąc :).

Aktualnie dałem sobie spokój z modami. Teraz czeka mnie wymiana drążka kierowniczego z lewej strony, bo autko mi szalej strasznie na drodze i nie trzyma toru jazdy :), do tego dojdą też amorty tylne. Na wiosnę, powrót do modów i założenie intercoolera :)
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 17:14 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr lis 28, 2007 17:14

Lukas-182,
na hamowni moze byłeś?? ile mozesz miec koni bo pewnie robiłeś jakieś przeróbki



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 17:21

mowicie ze na 5 biegu do spodu.... kurde nie było gdzie :grin:

na 3 i na 4 to mam 1 bar


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » śr lis 28, 2007 17:23

-pawlo111,
tylko ty masz SB czyli jakieś 80 KM + IC jak widze to zaszwe troszku wecej koni :P



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr lis 28, 2007 18:52

na hamowni nie byłem, nie mam czasu i jakoś ochoty.
Ale jak na moje wyczucie to na bank ma z 90KM, kumpla golf III 1.9TDi 90KM biorę jak chcę, więc z 90KM mam :)

Co do przeróbek to nie było ich, wszystkie oryginalne części.



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lis 28, 2007 18:58

m.s pisze:tylko ty masz SB czyli jakieś 80 KM + IC jak widze to zaszwe troszku wecej koni
na moje odczucie to jest ich już wiecej niz 80KM. chyba ze pare zdechło :grin:

U mnie została podkrecona lekko turbawka
dawka paliwa na pompie wtryskowej
wydech przelotowy
skrzynia krótka

a robie Intercooler też ale dopiero mam rurki do niego. :grin:
Ostatnio zmieniony śr lis 28, 2007 23:11 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
luki202
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw lip 27, 2006 20:11
Lokalizacja: Ząbkowice Śl./Kłodzko

Post autor: luki202 » śr lis 28, 2007 22:15

Lukas-182 pisze:Ja mam aktualnie ustawione na 1.3 bara :helm:
ja mam ustawione na 1,4. silnik seryjnie to 1V, oczywiscie wymieniona pompa na ta z grzybkiem, boost pin tez inny i juz niedługo IC bedzie. 1,9 TDi 90KM robie jak chce. ale mierzyłem moc i wyszło tylko 79 :helm:


20 years Golf GTI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości