Powietrze w ukladzie paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kenedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 28, 2007 01:55
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Powietrze w ukladzie paliwa

Post autor: kenedi » śr lis 28, 2007 03:00

Witam mam prablem z powietrzem w ukladzie paliwa w moim golfie. Nie chce odpalac. Paliwo powoli wzraca wezykiem z filtra paliwa do baku. I rano krece i krece 10min i wkoncu zapali. Kupilem nowy smok(pływak) i dalej to samo. POMOCY


kenedi

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lis 28, 2007 10:38

Uszczelnij po pierwsze wszystkie łączenia w filtrze i na wężach, jeśli to nie pomorze załóż na przewód zaworek zwrotny, który przepuszcza paliwo tylko w 1 stronę.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » śr lis 28, 2007 11:06

Na moje wymiana zaworka na filtrze paliwa na początek:
http://allegro.pl/item270061819_zaworek ... wrocl.html


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Waluch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2567
Rejestracja: czw lip 06, 2006 12:28
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Waluch » śr lis 28, 2007 11:30

kenedi, sprawdź kolego, te opaski przy zaworku, czy dobrze trzymają ... jeśli któraś jest zjechana to do wymiany, może Ci się wydawać ,że tam wszystko trzyma mocno, a może tak nie być

[ Dodano: Sro 28 Lis, 2007 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=39965&start=0



ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » śr lis 28, 2007 11:37

Tak jak piszą koledzy wyżej nieszczelności w układzie paliwowym. Najczęściej występują po zmianie filtra paliwa. Zdarza się że różni producenci filtrów mają nieznacznie róźniące się średnice oringów przy filtach (uszczelki) więc spróbój doszczelnić połaczenie zaworka z filtrem. Możesz delikatnie spróbować posmarować wazeliną techniczną lub smarem stałymmiejsce styku filtra z zaworkiem od góry i z boku przy uszczelce pamiętając aby wazelina(smar) nie dostała się do zaworka i do wlotu we filtrze. Jeżeli to pomoże to przypadłość o której pisałem wyżej i następnym razem przy zakupie filtra należy na to zwrócić uwagę (filtr MAN ma ciut większą śrenicę zewnętrzną uszczelki np. od FILTRONA) jeżeli nie to posprawdzaj połaczenia dwóch pozostałych węzyków przy filtrze załóż nowe opaski, skróć o1 cm wężyki może się wyrobiły przy końcach.



kenedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 28, 2007 01:55
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: kenedi » czw lis 29, 2007 01:58

Nowe opaski zalozyl mi mechanik. Zauwazylem ze raz wraca do baku a raz nie od czego to moze zalezec???? A problem z odpaleniem rano i po dlugim postoju np.8godz jak byl tak jest. Mozliwe ze filt paliwa przepuszcza spowrotem do baku wezykiem przelewowym?


kenedi

ryba_71
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pt paź 14, 2005 14:01
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: ryba_71 » czw lis 29, 2007 09:30

Nie ma innej możliwości jak tylko ta, że do układu paliwowego pomiędzy bakiem a wtryskami dostaje ci się powietrze. Gdyby powietrze się nie dostawało to ON nie ma prawa się cofać do baku. Jedna z zasad naczyń połączonych z tą róźnicą, że jedna strona jest szczelnie zamknięta i w niej wytwarzane jest podciśnienie zależne od wysokości słupa ON które nie pozwala cofać się ON do baku. Jeżeli nieszczelności nie dotyczą tego co pisałem wcześniej to zostaje:
1.- nieszczelna pompa paliwa;
2.- połączenie pompy paliwa z wtryskiwaczami;
3.- połączenia pomiędzy wtryskiwaczami.



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » czw lis 29, 2007 10:56

u mnie oring na trzpieniu puszczal powietrze...
tak jak koledzy pisza - jak byl wymieniany filtr paliwa to wszelkie opaski i uszczelke pod zaworkiem na filtrze sprawdz...powinna byc nowa...
zaworek zwrotny...hmm...mi nie pomogl...stracony czas, pare zlotych...



kenedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 28, 2007 01:55
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: kenedi » sob gru 01, 2007 12:41

A mozliwe ze swiece sa przyczyna??? Mechanik sprawdzil i mowil ze ok???


kenedi

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » wt gru 04, 2007 03:32

Zależy jak sprawdził. Najlepiej je wykręcić, podłączać koleino do akumulatora i sprawdzić czy się w odpowiednio szybko nagrzewają. Jakaś może nie dogrzewać i napewno zauważysz która.
Powietrze może się dostawać tak jak koledzy wyżej wymieniają: łączenia wężyków, nieszczelność pompy, zaworek zwrotny na filtrze paliwa i połączenia na nim, wężyki do wtrysków. Ewentualnie możesz sprawdzić listwę masy od świec ( może korozja), ale raczej to kosmetyka.
Pozdrawiam


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt gru 04, 2007 09:26

Deloox pisze:Ewentualnie możesz sprawdzić listwę masy od świec ( może korozja), ale raczej to kosmetyka.
Jak ci miedź na listwie może skorodować?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

kenedi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 28, 2007 01:55
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: kenedi » śr gru 05, 2007 15:44

Za kilka dni kupie filtr paliwa bo zauwazylem ze przez niego ucieka paliwo do zbiornika i zaworek zwrotny i napisze. Jak nie to to swiece . Dziekuje wszystkim ze porady


kenedi

Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » śr gru 05, 2007 15:54

no ja tez tak miałem myslałem że ciągnie powietrze bo pęcherzyki widziałem a tu świeczki były wszystkie do wymiany. po wymianie zima nie zima stoi dzien tydzien i pali od tyka :bajer:



Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » czw gru 06, 2007 03:54

BENITO pisze:Jak ci miedź na listwie może skorodować?
Nie jestem ekspertem w dziedzinie chemii, ale biorąc pod uwagę Twoje rady w moich przypadkach, np. czyszczenie listwy oraz wstawienie grubszej dla lepszego przepływu prądu wnioskuję, iż ona może mieć również wpływ. Miedź jest najpowszechniejszym przewodnikiem elektrycznym. Może źle się wyraziłem: nie koroduje co ewentualnie i na pewno ulega utlenieniu, na co mają wpływ warunki atmosferyczne i również te pod maska silnika. Objawia się to zielonym nalotem, który możemy traktować jako efekt nie pożądany. Jeśli chodzi o korozję może zaszkodzić nawet na nakrętce na świecy. Ogólnie Benito chodziło mi o utlenienie się miedzi , a nie korozję sorry.

Pozdro


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości