Pytanie odnosnie wymiany wtryskow lub koncowek wtryskow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Pytanie odnosnie wymiany wtryskow lub koncowek wtryskow

Post autor: fiLc » śr lis 28, 2007 01:49

Witam,

mam pytanko odnosnie wymiany wtryskow w silniku 1Z. Ma on przejechane 260tkm-chce "dodac mu troche tchu" i wymienic wtryski na wieksze (ALH,ASV,AFN) czy w wypadku takiego przebiegu wymienia sie same koncowki,czy lepiej wymienic cale wtryski na inne o mniejszym przebiegu????

Dzieki Wam wielkie :okej:



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr lis 28, 2007 03:59

najlepsze będą od ASV (nowe) :chytry:
możesz próbowac wymienić końcówki ale taka operacja zakończy się rozbieganymi korekcjami w kanale 013

jeśli znajdziesz komplet - mogę pomóc ci wymienić wtryski - mam ładny przyrząd do wyciągania wtryskiwaczy - nawet te najbardziej zapieczone się poddają :okej:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lis 28, 2007 06:34

leo... pisze:mam ładny przyrząd do wyciągania wtryskiwaczy
może dałbyś na forum fotke jak taki przyżąd wyglada :chytry: :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » śr lis 28, 2007 11:05

Bomba-dzieki Leo!!!Widze ze jestes ze Szczecina-dobrze wiedziec :grin: Narazie zbieram info-do zabiegu bede zabierac sie w okolicach marca....narazie z kasa triche cienko :helm: Sluchaj a powiedz mi zapewne robiles tez softa u siebie-masz kogos zaufanego kto sie bawi w takie rzeczy????



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr lis 28, 2007 12:01

fiLc pisze:Bomba-dzieki Leo!!!Widze ze jestes ze Szczecina-dobrze wiedziec :grin: Narazie zbieram info-do zabiegu bede zabierac sie w okolicach marca....narazie z kasa triche cienko :helm: Sluchaj a powiedz mi zapewne robiles tez softa u siebie-masz kogos zaufanego kto sie bawi w takie rzeczy????
mam ... siebie :grin: bedziesz potrzebował dłubnąć soft - nie ma problemu

[ Dodano: Sro Lis 28, 2007 11:04 ]
twardy pisze:
leo... pisze:mam ładny przyrząd do wyciągania wtryskiwaczy
może dałbyś na forum fotke jak taki przyżąd wyglada :chytry: :grin:
jak FTP ruszy postaram się wkleic jakieś foto ... urządzenie proste - kawał rurki z gwintem wewnętrznym takim jak ma wtryskiwacz - rurka ma kołnierz - do kompletu jest cięzarek z otworem - przesuwając go po nakręconej na wtryskiwacz rurce pukasz delikatnie w kołnierz - w ten sposób powoli wybijasz wtryskiwacz ...



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr lis 28, 2007 12:49

leo... pisze:najlepsze będą od ASV (nowe) :chytry:
możesz próbowac wymienić końcówki ale taka operacja zakończy się rozbieganymi korekcjami w kanale 013
nowe ASV to już tylko ASO zostaje :grrr:
co do kanału 013..korekcja w nim nie jest jedynie odzwierciedleniem stanu wtryskiwaczy. Wtryski najlepiej zdiagnozować u pompiarza na maszynie


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » śr lis 28, 2007 13:07

Witam,(golf3 tdi(90km)silnik 1z
Raz skontrolowalem se wtryski w bloku 13 i okazalo sie ze sa dosyc tolerancje. Slyszalem ze nie do konca mozna wierzyc to co w tym bloku widac, poniewaz nie oddaje faktycznego stanu wtryskiwaczy. Wiec pojechalem se sprawdzic wtryski do pompiarza, a on oznajmil mi, ze nie moze bo ta sa wtryski dwusprezynowe i jak zacznie na testowej pompie nabijac cisnienie to rozleguluje jedna z sprezyn i sprawdzany wtrysk bedzie dopiero lal. Facet u ktorego chcialem sprawdzic wtryski ma duzy serwis i duzo ludzi do niego jezdzi wiec stwierdzilem ze nie mozna w moim tdi-ku sprawdzic wtrysków. Poza tym autko mi dobrze smiga, pali odpowiednio, nie dymi. Mechanik stwierdzil, ze jak nie ma tych problemow to poradzil zostawic wtryski w spokoju:) :pub:



Awatar użytkownika
myster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw maja 10, 2007 09:16
Lokalizacja: mragowo
Kontakt:

Post autor: myster » śr lis 28, 2007 13:16

ringel pisze:Witam,(golf3 tdi(90km)silnik 1z
Raz skontrolowalem se wtryski w bloku 13 i okazalo sie ze sa dosyc tolerancje. Slyszalem ze nie do konca mozna wierzyc to co w tym bloku widac, poniewaz nie oddaje faktycznego stanu wtryskiwaczy. Wiec pojechalem se sprawdzic wtryski do pompiarza, a on oznajmil mi, ze nie moze bo ta sa wtryski dwusprezynowe i jak zacznie na testowej pompie nabijac cisnienie to rozleguluje jedna z sprezyn i sprawdzany wtrysk bedzie dopiero lal. Facet u ktorego chcialem sprawdzic wtryski ma duzy serwis i duzo ludzi do niego jezdzi wiec stwierdzilem ze nie mozna w moim tdi-ku sprawdzic wtrysków. Poza tym autko mi dobrze smiga, pali odpowiednio, nie dymi. Mechanik stwierdzil, ze jak nie ma tych problemow to poradzil zostawic wtryski w spokoju:) :pub:
no tak ale kolega chce wymienic na wieksze wtryski , aby mial wienkszego kopa :helm:



Awatar użytkownika
ringel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
Lokalizacja: Munchen

Post autor: ringel » śr lis 28, 2007 13:49

A poza tym sprawdzał ktos wtryski na maszynie?(silnik 1z tdi 90km)



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » śr lis 28, 2007 16:20

Wiec pojechalem se sprawdzic wtryski do pompiarza, a on oznajmil mi, ze nie moze bo ta sa wtryski dwusprezynowe i jak zacznie na testowej pompie nabijac cisnienie to rozleguluje jedna z sprezyn i sprawdzany wtrysk bedzie dopiero lal
ciekawa teoria, to znaczy nie można sprawdzać wtrysków na maszynie - koń by sie uśmiał od takich fachowców ............. Amen

jeśli chodzi o lanie to zwykle nie jest to związane z naciągiem (a raczej naprężeniem) sprężyny (sprężyn) a jest to spowodowane bruzdą na iglicy

żeby sprawdzić czy wtrysk nie leje wystarczy zwykły przyrząd ale do sprawdzenia ciśnienia drugej sprężyny tu już trzeba mieć odpowiednią przystawkę a tu jak sie przejechałem po pompiarzach to nikomu się nie opłaca takiej kupować tylko namawiają klientów na nowe wtryski



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr lis 28, 2007 18:31

mirass pisze:nowe ASV to już tylko ASO zostaje :grrr:
co do kanału 013..korekcja w nim nie jest jedynie odzwierciedleniem stanu wtryskiwaczy. Wtryski najlepiej zdiagnozować u pompiarza na maszynie
przeszukaj allegro - i do ASV i do AFN nówki znajdziesz na pewno ...

co do korekt - jest to miarodajna metoda pomiaru - wystarczy sprawdzić korekcje przed i po wymianie ... koniecznie na gorącym silniku



Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » śr lis 28, 2007 20:25

Czesc Leo-pytanie: Ile trzeba wylozyc na takie wtryski nowe???(na allegro&w ASO) dotad widzialem jedynie uzywki....



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » śr lis 28, 2007 21:15

fiLc pisze:Czesc Leo-pytanie: Ile trzeba wylozyc na takie wtryski nowe???(na allegro&w ASO) dotad widzialem jedynie uzywki....
ceny są bardzo różne - od 600 pln za używki (AFN najczęsciej) do 1500/1800,- za nowe AFN/ASV - musisz obserwowac aukcje ...



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr lis 28, 2007 23:38

TomTDI pisze:
Wiec pojechalem se sprawdzic wtryski do pompiarza, a on oznajmil mi, ze nie moze bo ta sa wtryski dwusprezynowe i jak zacznie na testowej pompie nabijac cisnienie to rozleguluje jedna z sprezyn i sprawdzany wtrysk bedzie dopiero lal
ciekawa teoria, to znaczy nie można sprawdzać wtrysków na maszynie - koń by sie uśmiał od takich fachowców ............. Amen

jeśli chodzi o lanie to zwykle nie jest to związane z naciągiem (a raczej naprężeniem) sprężyny (sprężyn) a jest to spowodowane bruzdą na iglicy

żeby sprawdzić czy wtrysk nie leje wystarczy zwykły przyrząd ale do sprawdzenia ciśnienia drugej sprężyny tu już trzeba mieć odpowiednią przystawkę a tu jak sie przejechałem po pompiarzach to nikomu się nie opłaca takiej kupować tylko namawiają klientów na nowe wtryski
sam sprawdzalem na maszynie swoje wtryski i juz 2 lata smigam i nic a dwie sprezynki sa chyba po to (moze sie myle)zeby zmniejszyc amplitude drgan przy wzniosie iglicy tak samo w niektorych silnikach jest 2 sprezyny za zaworach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 215 gości