czy turbina powinna pracowac nawet na małych obrotach ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

camillioo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 27, 2007 18:59
Lokalizacja: kraków /wadowice

czy turbina powinna pracowac nawet na małych obrotach ?

Post autor: camillioo » wt lis 27, 2007 19:25

witam mam pytanie odnośnie pracy turbiny w silniku 1,9 tdi 90 ps , a dokładnie mówiąc momentu kiedy powinna sie ona rozpocząć działanie , czy powinna ona pracowac od samego poczatku na nawet na małych obrotach silnika ? pytam poniewaz w moim golfie pracuje ona od samego poczatku i wrecz gwizda nawet przy ruszaniu.



Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » wt lis 27, 2007 20:07

nie turbina sie załancza dopiero po przekroczeniu chyba 2 tys. ale nie jestem pewien do końca. ale turbina nie może chodzić obrazu na wolnych obrotach


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » wt lis 27, 2007 20:18

Do autora tematu: pewnie masz turbinę ze zmienną geometrią łopatek, a ona działa efektywnie, praktycznie od wolnych obrotów.

maciek.wroc turbina się nie "załancza", ona pracuje cały czas, ale daje odpowiednie ciśnienie tylko, przy określonym obciążeniu - w zależności od rodzaju turbiny.
Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:20 przez Tomallus, łącznie zmieniany 1 raz.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
Pioteros
Jeżdzem szypko!
Jeżdzem szypko!
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 04, 2007 17:09
Lokalizacja: WS
Kontakt:

Post autor: Pioteros » wt lis 27, 2007 20:47

piszczenie nie musi pochodzic od turbiny, rownie dobrze mozesz miec gdzies nieszczelnosc w ukl wydechowym w okolicach kolektora


Było 97" Mk3 AFN -> Było 98" A4 B5 Avant 1.8 T Quattro -> Jest 98" A8 D2 4.2 Quattro :) :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości