Strona 1 z 1

Ubytek płynu chłodniczego po szybszej jeździe

: wt lis 27, 2007 17:02
autor: eldorado84
jakiś czas temu zauwarzyłem że jak jechade jade 40-90km/h jest wszystko wporzadku z płynem nie ubywa , silnik suchy wszystko OK, ale kiedy lece sobie lajtowo :grin: 130-160km/h przez jakieś 4-6km potem redukcja do np: 120km/h (i taka zostaje stała prędkość). Po zatrzymaniu (przejechaniu trasy) z pod maski od strony zbiorniczka widze jak mi paruje płyn, po otwarciu machy widać że silnik zachlapany płynem, dodam że uszczelka pod głowicą (metalowa) była wymieniana ok 8 miechów temu z innymi popierdówkami, silnik podkręcony (turbina, gov mod, boost pin, LDA, intercooler, w tej chwili setup skromny - małe dymienie, ustawiony na 0,9bara); i do wymiany mam też termostat (trzyma mi 70-72stopnie - nie ważny styl jazdy) - co to może być?

: wt lis 27, 2007 18:43
autor: souler
koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?

: wt lis 27, 2007 21:51
autor: eldorado84
souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek

: śr lis 28, 2007 00:06
autor: souler
eldorado84 pisze:
souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek
koreczek ma oring :D koreczek reguluje cisnienie w ukladzie. jesli oring jest luzny, to bedziesz mial za niskie cisnienie i moze wywalic plyn podczas jazdy, aczkolwiek w zaleznosci od sprawnosci ukladu jednemu wywali przy 40km/h innemu przy 90km/h.

: pn gru 10, 2007 20:52
autor: eldorado84
souler pisze:
eldorado84 pisze:
souler pisze:koreczek? a moze nieszczelnosc na jakims przewodziku lub kroccu zbiorniczka?
koreczek... tam jest jakaś uszczelka ? czy coś, to za to moze odpowiadać ten korek
koreczek ma oring :D koreczek reguluje cisnienie w ukladzie. jesli oring jest luzny, to bedziesz mial za niskie cisnienie i moze wywalic plyn podczas jazdy, aczkolwiek w zaleznosci od sprawnosci ukladu jednemu wywali przy 40km/h innemu przy 90km/h.
dzieki, wymieniłem korek i termostat = mniejsze troche spalanie, cichszy (???) :bajer: , pokazuje 81-82stopnie :food: danke :satan:

[ Dodano: Pon Gru 10, 2007 19:52 ]
oczywiście już nie paruje

: pn gru 10, 2007 22:05
autor: souler
:pub: i po strachu