Strona 1 z 2

Ciezko pali rano, wszystko prawie wymienione

: ndz lis 25, 2007 10:20
autor: muchaq
Witam, wiem ze jest przyklejony temat u góry lecz tam cokolwiek odnaleść w 23 stronicach tematu jest naprawde ciężko.

A wiec jeżeli możecie to poradzcie co moze być winą cieżkiego odpalania tak jak dzis gdzie jest zero stopni C. Wymienialem dokladnie wczoraj wszyskie wtryski na nowe bo starych juz nie można bylo regenerować, zmienilem filtr paliwa, nowe wężyki, nowe opaski, nawet założyłem zaworek zapobiegający cofaniu sie paliwa do filtra i tym samym dostawaniu się powietrza do przewodów, sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28.
Akumulator mam nowy, i oczywiscie świece sa wymienione i wczoraj takze sprawdzone


I jezeli możecie to powiedzcie mi co jeszcze sprawdzic wymienic bo w servisie diesla w tucholi powiedzieli juz juz musi palic.

Chcialem zaznaczyc ze jak go juz raz odpale pochodzi okolo 20-30 sek to juz potem jak benzyna odpala. Dzieki i pozdrawiam

[ Dodano: 25 Lis 2007 11:42 ]
Wie ktos co to moze byc jeszcze ?

: ndz lis 25, 2007 12:49
autor: kimon
zaplon trzea by bylo troszke przestawic

: ndz lis 25, 2007 12:59
autor: muchaq
Sam pewnie tego nie zrobie co ?
Cięzko sie to przestawia ?
dzieki za odpowiedz

: ndz lis 25, 2007 13:53
autor: kimon
jak nigdy tego nie robiles to daj komus zeby to zrobil

: pn lis 26, 2007 10:15
autor: muchaq
ale podpowiedz mi czy zaplon jezeli bylby przestawiony to by zawsze czasem nie odpalal ?? bo on mi tylko rano cięzko odpala.


dzieki bardzo

: pn lis 26, 2007 12:47
autor: andrzej22
napisz jak dymi po odpaleniu bialo czy czarno i jak intensywnie

: pn lis 26, 2007 12:49
autor: muchaq
prawie wogole nie kopci jezeli tylko go odpale jak dodam duzo gazu to jedynie zakopci na czarno

: pn lis 26, 2007 13:31
autor: andrzej22
jak wszystko powymieniane to zaplon ale jak nie kumasz to nie dasz rady niech ci ustawiom najlepiej na zegar wkreca sie go do pompy na srodku glowicy wysokiego cisnienia pozdro !

: pn lis 26, 2007 20:13
autor: muchaq
ok, dzieki trzeba mechanika szukac

: śr lis 28, 2007 17:12
autor: domel163
może kąt wtrysku , a nie zapłon:))

: śr lis 28, 2007 19:23
autor: konri
nic nie ruszaj!
popatrz najpierw jakie napiecie masz na przewodach zaplonowych swiec.
jak nie masz to sprawdz bezpiecznik na podszybiu 50A moze byc przepalony!!

: śr lis 28, 2007 20:53
autor: muchaq
kąt wtrysku ? sluchaj ale jak bylem w DieselSerwis to mi powiedzieli ze w tych wtryskach sie tego nie ustawia, bo zalozylem nowe wtryski.

A co do bezpiecznika to on jest dobry bo sprawdzalem, ale napiięcia nie, a Jakie powinno byc ?


dzieki i pozdro

: śr lis 28, 2007 21:33
autor: Tomallus
muchaq pisze:sprawdzilem też ciśnienie które wynosi 26 26 26 i na ostatnim 28
Obawiam się, że to jest przyczyna tych niedomagań.

: śr lis 28, 2007 21:35
autor: muchaq
Tomallus nie przesadzaj troszke jak podobno w nowych golfach 30 jest bardzo dobre, Ci w serwisie mowili ze to jest bardzo dobre ciśnienie