Strona 1 z 3

pytanie o komputer...

: pt lis 23, 2007 21:42
autor: mivhal_f
Witam
Mechanik powiedział ze mam kompa do wymiany więc w zwiazku z tym mam 2pytania:
1) numer mojego kompa 0 281 001 308/309...czy koncowy numer musi byc taki sam czy moze byc inny?Jaka jest róznica w tym?
2)czy warto kupywac to na giełdzie(elizówka lubelska) czy raczej u kogos kto sie na tym zna??
Pozdrawiam

: pt lis 23, 2007 22:13
autor: ZARYJARO
Witam miałem ten sam dylemat ,radzę kupić w gdziś w pobliżu aby była mozliwość zwrotu gdyby :hmm: :hmm: mi udało się nabyć identyczny nr.pamiętaj że będziesz musiał zaadoptować u fachowca immobilizer znajdujący się wewnątrz kompa u mojego fachmana koszt 200zł. :okej:

: pt lis 23, 2007 22:14
autor: mivhal_f
a skad mam wiedziec czy napewno mam imobilaizer??

: pt lis 23, 2007 22:23
autor: jaszczur
Obrazek
mivhal_f pisze:czy koncowy numer musi byc taki sam czy moze byc inny
to wyjaśni sprawę :bajer:

: pt lis 23, 2007 22:57
autor: mivhal_f
imobilaizer mam...wiec nasuwa mi sie pytanie...co dokladnie tam trzeba zmienic??to jest elektroniczne czy cos mechanicznego??i skierowac sie z tym do elektryka czy mechanika...albo moze do specjalisty

: pt lis 23, 2007 22:59
autor: cowboy
mivhal_f pisze:skierowac sie z tym do elektryka czy mechanika...albo moze do specjalisty
raczej specjalisty od elektroniki :)

trzeba zaadaptować IMMO w ECU

: pt lis 23, 2007 23:00
autor: damcio151
mivhal_f pisze:Mechanik powiedział ze mam kompa do wymiany
a co się dzieje :?: podłączał się vagiem czy po prostu stwierdził że ECU jest do wymiany :?:

: pt lis 23, 2007 23:00
autor: cowboy
ZARYJARO pisze: immobilizer znajdujący się wewnątrz kompa
immo nie znajduje sie wewnątrz ECU, to czarna skrzyneczka za zegarami

: pt lis 23, 2007 23:05
autor: mivhal_f
cowboy pisze:immo nie znajduje sie wewnątrz ECU, to czarna skrzyneczka za zegarami
czyli immo nie ma wspolnego nic z kompem??jak wymienie to bedzie normalnie??

damcio151 pisze: a co się dzieje :?: podłączał się vagiem czy po prostu stwierdził że ECU jest do wymiany :?:
1)mam problemy z moca(niektorzy mowia ze to przeladowanie) ale u mnie turbina ma prawidlowe wartosci...
2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
3)powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony

: pt lis 23, 2007 23:09
autor: cowboy
mivhal_f pisze: immo nie ma wspolnego nic z kompem??jak wymienie to bedzie normalnie??
ma

przeciez napisałem że po wymianie trzeba w ECU zaadaptowac IMMO - inaczej nie uruchomisz silnika
mivhal_f pisze:powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony
VAG nie mówi że trzeba wymienić sterownik - zmien diagnoste :)
mivhal_f pisze:stwierdzil ze komp traci pamięc
czym prędzej :P

: pt lis 23, 2007 23:13
autor: mivhal_f
no to jakie moga byc przyczyny braku mocy oprocz przeladowania??jak nie bledy sterownika

: pt lis 23, 2007 23:16
autor: damcio151
mivhal_f pisze:1)mam problemy z moca(niektorzy mowia ze to przeladowanie) ale u mnie turbina ma prawidlowe wartosci...
2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
3)powiedzial mu to wag ze sterownik jest uszkodzony
hmmm ... a dokładnie nie wiesz jaki to był błąd :?: Bardziej stawiałbym na coś z MAPsensorem
mivhal_f pisze:2) problemy z rozruchem...stwierdzil ze komp traci pamięc i dlatego tak jest...rano po calej nocy musze gaz do dechy by normalnie odpalil...
traci pamięć :P hehe sprawdziłbym kąt wtrysku poza tym pedał gazu jest nieaktywny do czasu uruchomienia silnika

: pt lis 23, 2007 23:18
autor: mivhal_f
damcio151 pisze:hmmm ... a dokładnie nie wiesz jaki to był błąd :?: Bardziej stawiałbym na coś z MAPsensorem
nie wiem niestety...a gdzie znajduje sie map sensor w samochodzie??
damcio151 pisze:pedał gazu jest nieaktywny do czasu uruchomienia silnika
w czasie rozruchu juz jest aktywny i wtedy go musze wcisnac

: pt lis 23, 2007 23:22
autor: damcio151
mivhal_f pisze:nie wiem niestety...a gdzie znajduje sie map sensor w samochodzie??
w ECU :P
mivhal_f pisze:w czasie rozruchu juz jest aktywny i wtedy go musze wcisnac
w czasie rozruchu jest nieaktywny !!!

[ Dodano: Pią Lis 23, 2007 22:23 ]
sprawdzałeś wężyk od MAP sensora :?: