Planowanie głowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Planowanie głowicy

Post autor: stary123 » pt lis 23, 2007 17:20

Witam!

Pytanie jak w temacie, lamerskie ale cóż muszę je zadać bo nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Musze wymieć uszczelkę pod głowicą bo mi cieknie już 2,5 roku, samochód jest teraz notorycznie niedogrzany i trzeba sprawę załatwić kompleksowo - nie wiem czy jak ściągnę głowicę i będę ją oddawał gdzieś do planowania to czy muszę ją rozebrać na czynniki pierwsze?? A może wogóle nie muszę jej planować - jak to sprawdzić w warunkach domowych??

Może ktoś jeszcze mi doradzi jakiś sposób na odkręcenia koła pasowego na wale w MK3 TD (tu muszę wymienić rozrząd), po podniesieniu samochodu na lewarku i ściągnięciu koła przy próbie odkręcenia obraca mi się silnik razem ze skrzynią i kołem (działa mechanizm różnicowy - i dobrze :-))
Będę wdzięczny za odpowiedź.


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: stary123 » pt lis 23, 2007 18:06

A czym można zastąpić ten liniał wypaczeń??
Wystarczy zwykły winkiel metalowy i szczelinomierz?? Jeżłei tak to w jakich płaszczyznach mierzyć??


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości