Wtryski ASV - ALE

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Wtryski ASV - ALE

Post autor: Ceglarz » czw lis 22, 2007 23:49

Witam
Czy końcówki wtrsykiwaczy z ASV podejda do moich korpusów z ALE?

Jak się ma spalanie na wtryskach a ASV w codziennej spokojnej jezdzie do pracy?
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2007 00:31 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 2 razy.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pt lis 23, 2007 19:25

Ceglarz pisze:Jak się ma spalanie na wtryskach a ASV w codziennej spokojnej jezdzie do pracy?
raczej sie nie zmieni
Ceglarz pisze:Czy końcówki wtrsykiwaczy z ASV podejda do moich korpusów z ALE?
na 90% tak



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt lis 23, 2007 19:33

Koncowki kosztuja, regulacja tez.. nie lepiej wiec kupic cale wtryski?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt lis 23, 2007 19:40

Za wtryski chcą ok 900-1000zł. Regulacja to koszt ok 200zł.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt lis 23, 2007 20:27

to juz lepiej kup 0.216 :) tylko do tego trzeba wieksze turbo :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt lis 23, 2007 20:53

Adamm, Ale czy końcówki będą pasować?


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 23, 2007 22:55

Ceglarz pisze:Adamm, Ale czy końcówki będą pasować?
końcówki z ASV to zdaje sie 0,205

bedą pasować ale wymagają ustawienia cisnień, podpbnnie jak to się robi w hybrydach 0,216



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt lis 23, 2007 23:15

Gdzie i za jaką kwotę można to wykonać? Jeśli regulacja dwusprężynowych to u mnie nie zrobią tego.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob lis 24, 2007 11:29

Ceglarz pisze:Gdzie i za jaką kwotę można to wykonać? Jeśli regulacja dwusprężynowych to u mnie nie zrobią tego.
ALE=1Z a na takich wtryskach robilem juz hybrydy 216stki
bez korekty softu raczej sie nie obedzie bo podejrzewam ze masz sporo paliwka u siebie
jak coś PRIV


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości