Strona 1 z 3

Elektrozawór na przewodzie paliwa - czy to dobry pomysł????

: śr lis 21, 2007 23:08
autor: PinkFloyd
Czy ktos w swoim dieslu ma zamontowany taki elektrozawór paliwa lub inny http://moto.allegro.pl/item268051884_el ... cenie.html w którym miejscu go najlepiej założyć i jak się on spisuje , chyba ze macie inne sposoby na leprze zabezpieczenie dieselka.

: śr lis 21, 2007 23:18
autor: Sztomel
jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.

: czw lis 22, 2007 19:57
autor: lemax
Mam taki zamontowany od około 2-lat,jak do tej pory bezawaryjnie.Miejsce sam sobie wybierz do montażu,ważne aby nie było na wierzchu :-) ze zrozumiałych względów. Trzeba założyć na wężyk powrotny paliwka zawór jednokierunkowy/zwrotny bo lubi przy zamkniętym dopływie pociągnąc powrotem :-)

: czw lis 22, 2007 21:07
autor: Tajny
lemax pisze:Trzeba założyć na wężyk powrotny paliwka zawór jednokierunkowy/zwrotny
czy wystarczy na ten powrót coś takiego
http://www.allegro.pl/item267279177_zaw ... niej_.html


przyznam sie że ja tez mam taki elektrozawór ale od trzech miesięcy leży na półce :crazy:

próbowałeś odpalać auto na zamkniętym zaworze? ile można ujechać na paliwie które jest w pompie /przewodach ?

: czw lis 22, 2007 21:14
autor: souler
mojego w tej chwili tylko ja potrafie odpalic, bo mam skrzywiona korbe i ogolnie gorzej pali, a do tego kat wtrysku fiu fiu i trzeba wyciagac porzadnie przyspieszacz. jesli ktos o tym nie wie, to se moze kreci i krecic...

: pt lis 23, 2007 12:57
autor: lemax
Taki zaworek jak na fotce jest dobry.Na zamkniętym zaworze w zalezności od terenu i stylu jazdy przejechać sie da od 2 do 3 km...:-) a na poczatku zdarza się zapomniec :-)

: pt lis 23, 2007 13:05
autor: Marcin_87
Tajny, ale to jest zawór zwrotny a nie zabezpieczenie przed osobami którym się nasze autko podoba :grin:

: pt lis 23, 2007 14:57
autor: kawior
Marcin_87 pisze:Tajny, ale to jest zawór zwrotny a nie zabezpieczenie przed osobami którym się nasze autko podoba :grin:
czytaj ze zrozumieniem.

Tajny przecież napisał, ze już ma elektrozawór, który chroni od kradzieży, a pytał się o zawór powrotny.

: pt lis 23, 2007 15:09
autor: gOOzOl
Sztomel pisze:jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.
nie zgadzam sie!! panowie montujcie takie rzeczy bo pozniej idzie sobie zyly pociac jak auto znika. co tam ze pozniej trudno niby samemu odpalic jak si epopsuje, lepsza opcja troche gimnastyki i naprawa niz przesiadka na busa.

: pt lis 23, 2007 17:02
autor: Tajny
lemax pisze:Na zamkniętym zaworze w zalezności od terenu i stylu jazdy przejechać sie da od 2 do 3 km...:-)
hmm..troche to dużo ale chyba lepiej 2-3 km niż bezproblemowo cały czas :grrr:

jeszcze takie małe pytanko:

czy zawór może pracowac poprawnie w kazdej pozycjii? (pionowo/poziomo)?

Z moim zaworkiem w komplecie był filtr paliwa z którego chyba zrezygnuje bo skoro bedzie montowany za filtrem głównym to chyba nie ma większego sensu montowac jeszcze jednego.

: pt lis 23, 2007 17:48
autor: Włochaty
PinkFloyd, zaluz a nie bedziesz zalowal, nalepiej gdzies gdzie nie dojdziesz reka i nie bedzie to widoczne, a co do tego ze jest awaryjne, to sie nie zgodze bo mam doczynienia troche z tymi urzadzeniami i jeszcze nic sie nie rozwalilo, trzeba oczywiscie tylko przewody dobrze zabezpieczyc i bedzie bezpieczne
Sztomel pisze:jeżeli go montować to jedynie w niewidocznym miejscu ale wiadomo jak jest z elektryką, czasami końcówki lubią śniedzieć, przerwy w obwodzie i inne perypetie.
Jeżeli zamontujesz go w trudno dostępnym miejscu to w przypadku powyższych niedomagań sam się nieźle napocisz aby do niego dojść, usunąć usterkę i odpalić autko. Co do jego montażu to już Twój wybór. Ja bym sobie odpuścił.
ja osobiscie wole nie odpapic auta niz wstac rano i go nie zobaczyc

: pt lis 23, 2007 18:32
autor: gOOzOl
Tajny pisze: czy zawór może pracowac poprawnie w kazdej pozycjii? (pionowo/poziomo)?
jak ci wygodnia tak zaloz. dziala poprawnie

: pt lis 23, 2007 20:54
autor: GRIZLI
lemax

2-3 km???? Coś masz pop...z ukła paliwowoym i zacoaga Ci paliwo ze zwrotnego. Montuje takie zawory od wielu lat(conajmniej 10) a w swoim jak ujadę 200m to się juz ciesze . Mam akurat tak wiliczone, że na dobrym bucie spod domku, autko gaśnie centralnie na środku dużego skrzyżowania. A :green_fuck: dla delikwenta cudzej własności. A co do skuteczności...żadnych końcówek nakładanych, tylko lutowanie przewodów i koszulki termokurczliwe. Wtedy jest pewne i skuteczne. Jak wysiądzie po 5 latach nawet albo więcej, nie szkoda godziny na uruchomienie autka. Lepsze to, niż puste miejsce na pargingu po nocy :bigok: