Strona 1 z 3
120 km/h i szybciej nie jedzie
: śr lis 21, 2007 21:53
autor: b4rszczyk
mam taki problem jak w temacie. VAG nie wykrywa błędów, wymieniłem już zawór n75 i intercooler bo był dziurawy i dalej to samo. Co to może być pomóżcie?
: śr lis 21, 2007 22:08
autor: aw69
przepływomierz obstawiam
: śr lis 21, 2007 22:09
autor: b4rszczyk
no ja też tak przypuszczam ale jak go sprawdzić no bo 400 zł mnie nie swędzi wydać a się okaże że to nie to
: śr lis 21, 2007 22:14
autor: Tomek
no ja mam podobnie przy 3200 koniec na 4 i 5 biegu, nie moge sobie z tym poradzic.....sam zaczne od filtra paliwa, przepłewomież(co po konsultacjach okazuje sie najb prawdopodobne) poprzez węzyki na czujniku cisnienia doladowania koncząc
: śr lis 21, 2007 22:20
autor: diaz34
ja tez sie dolacze bo ja tez tak mam,ale podlaczylem pod Vag i okazalo sie ze przeplywka ale puki co to mnie nie stac na Nowa bo na serwisie zaspiewali mi 800zl za nowke oryginal

: śr lis 21, 2007 22:31
autor: Tomek
diaz34, tak jak u mnie mialeś 3200 na 4 i 5 biegu??? ja patrzalem to przeplywke na allegro to juz za 150 zł mozna dostac...
: śr lis 21, 2007 22:35
autor: damcio151
b4rszczyk pisze:VAG nie wykrywa błędów
trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy
: śr lis 21, 2007 22:40
autor: luki202
Prawdopodobnie wasze furki łapią notlaufa czyli tryb awaryjny. Zeby nie wydawac za duzo pieniądzorów po pierwsze sprawdzic przepływomierz( w starszych modelach TDI były przepływomierze Boscha i one sie czesto pierdzieliły), jesli trzeba bedzie go wymienic to radze szukac przepływomierz Pierburga czy jakos tak to sie pisze:), on był w tych troche niowszych TDI (AHL, AHU ale takze bywał juz w 1Z i AFN z konca produkcji). Jesli nie przepływomierz to sprawdzic zawór N75. To specyficzny zawór który działa sobie jak chce. Najpierw sprawdzcie czy w ogole działa- jak go podłączyc pod 12v to zacznie charakterystycznie tykac. Trzeba zobaczyc tez czy wezyki idące od Westergate (niebieski i czerwony w oryginale) do N75 sa całe. Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował, on po ponownym uruchomieniu od nowa tworzy sobie mapę wtrysków i ogołnie restartuje cały program, czasami cos sie lubi zawiesic-w koncu to komputer:)
: śr lis 21, 2007 22:40
autor: Pruszkowiak
damcio151 pisze:trzeba zrobić diagnozę dynamiczną , a nie odczytywać błędy
Wrzuć logi po diagnozie dynamicznej na forum

: śr lis 21, 2007 22:47
autor: damcio151
luki202 pisze:Jest jeszcze jedna opcja jak nic nie zadziała-można odłączyc na pół godziny akumulator zeby komputer sie zrestartował
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje

: śr lis 21, 2007 22:49
autor: luki202
damcio151 pisze:odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje

moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
: śr lis 21, 2007 22:53
autor: damcio151
luki202 pisze:damcio151 napisał/a:
odłącz go i na 10 lat , a on się nie zresetuje
moze zle to ujałem. zresetowac sie moze nie zresetuje ale od nowa odpali.
to nic nie da .... tu trzeba naprawić/wymienić to co powoduje notlaufa i skasować błędy
: śr lis 21, 2007 22:55
autor: luki202
Kumpel miał przeciety w jednym miejscu wezyk od N75 i wcale nie było tego widac. Dopiero jak dokładnie sprawdził i wymienił to wtedy pomogło.
: śr lis 21, 2007 23:26
autor: b4rszczyk
to nie notlauf bo zaworek jest nowy oryginalny pierburga.